24748
netweters
|
152273
antwoorden
|
20687
vragen
|
Hey, ik heb op 18/9 een iPhone 15 pro Max gepreorderd, net als een kameraad, maar dan een iPhone 15 pro.
Toestel zou geleverd worden vanaf eind oktober.
Het vreemde is dat het toestel van mijn vriend reeds vandaag is geleverd en dit zelfs zonder melding of bericht vooraf.
Worden de toestellen dan toch veel sneller geleverd dan voorzien,
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Levering gepreorderde iPhone 15
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste wachtende op de iphone 15
Iemand al een update?
Khalid
Vrees er een beetje voor dat het nog ff wachten zal zijn.De voorraden zijn er niet tot amper en als er stock is dan gaan diegene die een pre order gedaan hebben eerst geleverd worden. Het is zoals elk jaar een ramp met die leveringen van de toestellen en niet enkel bij de providers want dat is wat iedereen denkt. Ook bij Apple zelf heb je een wacht lijst voor je toestel geleverd wordt. Heb net eens gezien en daar worden de toestellen geleverd tussen 31 oktober en 7 november.
Nog geen zicht iemand in de levering van de phone?
Mvg Khalid
Vermoedelijk ga je je gsm ergens in november geleverd krijgen. Ik merk via verschillende providers als webshops dat er geen leveringen mogelijk zijn.
Mijn partner was naar Orange gegaan en geen stock eerst de pre orders had die man gezegd. Via Coolblue ook alles uitverkocht geen leveringen mogelijk.
Volgens de Apple site zelf is het leveren vanaf begin november.
Hoop dat ze nu echt snel komen bij Telenet, bij Coolblue melding gehad dat ze vandaag op stock zijn
iPhone Pro Max 256 blue Titanium in bestelling bij Telenet sinds 19/09
Ik heb contact gehad met Telenet via whatsapp.
En zij zeggen dat het geen wat op je factuur staat die datum geldt. Dus in mijn geval vanaf 06.11.23 kan ik die gaan verwachten.
Mvg Khalid.
HEY
Zijn ze al begonnen met uitleveren van de toestellen iemand al een track and trace gehad?
Khalid
Ik heb mijn toestel in pre order besteld op 18 september. Tot op heden nog geen track & trace ontvangen.
Hey! Ik volg dit forum al een tijdje. Op 22 september heb ik een iPhone PM 256GB NT besteld, met een leverdatum van 3 november. (Die datum werd me ook telefonisch bevestigd door een Telenet medewerker.) Omdat ik geen verdere info kreeg heb ik gisteren via WhatsApp contact opgenomen met Telenet. Zij vertelden me dat die datum eerder indicatief was. Ze konden me jammer genoeg geen concrete leverdatum geven. Eigenaardig want de meeste retails hebben sinds begin november een (beperkte) stock van de meeste toestellen.
Pff amai ik heb de mijne op 5 oktober besteld met geschatte leverdatum vanaf (!) 16 november, maar als ik het hier zo lees, moet ik daar precies toch niet echt op rekenen... Wel jammer idd, als je ziet dat de stok zich elders wel stilaan begint te normaliseren.
Idd
Ik heb mijn eerste bestelling via Apple opgezegd om te genieten van die 150euro korting, maar mijn broer die dan wel via Apple heeft besteld zelfde dag als mij heeft zijn toestel al in gebruik sinds vorige week.
Als ze nu mijn geld eens terug gaven dan koop ik die liever aan de volle pot en weet ik zeker dat ik die meteen heb.
Hopen dat ze hier mee lezen.
Khalid
Zonder die korting had ik ook al lang ergens anders besteld, had hem al veel langer in huis kunnen hebben dan 🙃
Ik hoop dat er snel schot in de zaak komt.
Als de klantendienst zegt dat de leveringstermijn "eerder indicatief" is, ben je eigenlijk niet wettelijk gebonden. Telenet heeft dan wettelijk gezien vanaf de bestelling 30 dagen de tijd om je toestel te leveren.
Na 30 dagen zonder enige levering, kan je je geld terugeisen.
Als de Telenet-klantendienst niet op je eis wil ingaan, moet je schriftelijk klacht indienen: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-een-klacht-over-telenet-waar-kan-ik-terecht/