24751
netweters
|
152341
antwoorden
|
20691
vragen
|
Graag had ik een kleine gunst gevraagd aan de mensen met een Samsung S7 Edge in hun bezit.
Gebruiken jullie ook soms de hotspotfunctie om met een laptop bvb online te kunnen? Zouden jullie (indien mogelijk uiteraard) dit voor mij eens kunnen testen om te zien of het bij jullie wel feilloos werkt, dit voor een 15tal minuten...
Ik heb reeds een paar dagen contact met de Samsung servicedienst omdat mijn toestel bij mij constant vastloopt wanneer ik de Hotspot gebruik.
Ondertussen heb ik al van alles geprobeerd (zie https://community.telenet.be/t5/Toestel-info/Probleem-met-splinternieuwe-S7-Edge/m-p/28999#M240) en ook reeds een afspraak gemaakt bij een Samsung service center voor een eventuele herstelling maar ik zou wel graag weten of dit een "zwak" gedeelte is in dit toestel bij andere gebruikers.
Alvast bedankt voor de medewerking !
Opgelost! Ga naar oplossing.
Amai chapeau dat je dat zelf kan!
Ik heb er juist eens naar gebeld en ze kunnen dit ter plaatse herstellen (zeiden ze toch).
Nu maar hopen dat hij morgen terug hersteld is zodat ik geen verre trip voor niks heb afgelegd...
Een verkooppunt moet hem sowieso altijd opsturen dus ja, dan ben ik hem ook wel een paar weken kwijt....
Hij was niet kapot maar voor die grotere batterij moest ik de slijpschijf bovenhalen dus heb ik alles van het metaal afgehaald. 🙂
Normaal zal het wel in orde komen. Ik duim voor je! 🙂
Mijn toestel is dus binnen geweest in een Samsung herstellingscenter. De software is er opnieuw opgeplaatst. Ik heb nochtans gezegd dat ik dit ook al meerdere keren had gedaan maar de verkoper van winkel zei dat de technieker van Samsung (die ik niet kon zien...) dit nog "grondiger" ging doen.
Ik had hier geen goed oog in en mijn vermoeden was juist...
Resultaat : Het probleem is niet verholpen 😞
Nu probeer ik het via deze weg : https://samsung.drmobile.nl/
Het toestel wordt woensdag opgehaald...
Typisch... Die van de technische dienst denken altijd dat wij consumenten niets zelf kunnen... Ik denk dat het zelfs niet grondiger kan dan smart switch want dat schrijft echt alles over.
Ik heb het jammer genoeg nog altijd niet kunnen testen... Nogmaals mijn excuses... 😞
Geen probleem hoor....
Ik begin nu echt wel te vrezen dat het NIET opgelost geraakt... maar ik geef het (voorlopig!) nog niet op 😉 !
Ik ben er vrij zeker van dat het wel opgelost geraakt. 🙂
Het is nogal vervelend dat je problemen hebt bij een nieuw toestel... Ik zou er ook helemaal niet blij mee zijn...
Laat in ieder geval weten hoe het afloopt! 🙂
Bedankt voor het medeleven 😉 !
Uiteraard hou ik je op de hoogte...
Het toestel wordt morgen tussen 10 en 15u opgehaald en (hopelijk!) binnen de 3 werkdagen hersteld terug gezonden.
Eindelijk goed nieuws 😉 !
Mijn toestel is verleden week woensdag door een koerierdienst afgehaald hier bij mij thuis.
Vrijdagavond is hij terug gebracht en wat het belangrijkste is.... hij werkt nu perfect ! Geen vastlopers meer...
Het moederbord is vervangen volgens de factuur dat er was bijgevoegd.
Eindelijk kan ik genieten van dit prachtig toestel ! Eind goed al goed dus... 😉 !
Alvast bedankt voor het vele meedenken...
Lol... Dit dacht ik ook de eerste dagen na aankoop maar nu eerlijk gezegd ben ik er meer dan tevreden over 😀!