Beantwoorden
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Goedenavond forumleden, 

het is vanaf vandaag mogelijk om de nieuwste iPhone 11 te bestellen via de website van Telenet. 

Graag had ik willen vragen of iemand van jullie al ervaringen heeft bij het bestellen van toestellen die nog niet leverbaar zijn? 

Op de site van Telenet staat levering vanaf 20 september afhankelijk van de beschikbare voorraad. 

Als ik hem op de website van Apple rechtstreeks bestel, betaal ik 100 euro meer. Dus ik ben geneigd om hem op de Telenet website te bestellen. Op de site van Apple wordt de iPhone wel op 20 september geleverd. 

Heeft hier iemand ooit al een toestel besteld dat ging verschijnen? 

0 Likes
200 reacties
Boeverke
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Op 19/9 om 23u45 de track en trace gekregen. Mijn iPhone 11 mint 64gb zal normaal gezien vandaag toekomen. 😊👍

0 Likes
Ex-Netweter
 

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Hier ook

Tomola
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Hier helaas niets gekregen.

Alle iphone 11 zijn ook van de website gehaald..

Dit kan nog wel eens heel lang gaan duren voor mij.

Denk dat ik mijn bestelling ga annuleren.

0 Likes
Tomola
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Volgens een medewerker van telenet wordt morgen de tweede lichting verstuurd...

Ben benieuwd...

0 Likes
Steven8
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Contact gehad met Telenet. Problemen met niets vinden van sommige bestellingen m. Leuke antwoord ze terug bellen binnen de 48u. Wil nu een antwoord! 

0 Likes
KennyV
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

ook hier problemen met bestelling iPhone 11 128gb Red

kreeg bestelnummer na afronden bestelling maar geen bevestigingsmail...

en bestelstatus geeft foutmelding

bij Telenet word ik van kastje naar de muur gezonden

ze zijn de bestelling blijkbaar kwijt 

wel 759€ betaald maar nul service

0 Likes
Tomola
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Ik heb ook een telefoontje gewaagd, maar ook ik kreeg te horen dat ze niets kunnen inzien betreft de bestelling.. (????)

beetje raar iets online verkopen maar als je vraagt naar de status dan blijkt er geen info verkrijgbaar voor de medewerk(sters)ers.

 

ach ja nog even geduld dan maar uiteindelijk is ie vandaag pas officieel uit..

0 Likes
Tomola
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Zojuist een mail gekregen dat het nog enkele weken kan duren vooraleer ze weer op voorraad zijn...

tegen die tijd kunnen we de telefoon overal aan die prijs kopen.

antwoorden op die mail is niet mogelijk.

bellen voor vragen.. niet mogelijk.

online je bestelling veranderen of annuleren niet  mogelijk..

 

met andere woorden bestellen en geld incasseren is in 1 minuut gedaan.

heb je vragen over je bestelling, dan moet je naar een fysieke winkel gaan wat in mijn geval 30 min rijden is... voor 1 simpele vraag.

ik kan dus iedereen aanraden geen telefoon te bestellen bij telenet... jammer

0 Likes
Knightni
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Alles op zijn plek! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Deze mail vandaag gekregen:

Door het grote succes van dit type heeft Apple niet voldoende voorraad. Daarom kunnen we het toestel dat u besteld heeft op dit moment niet leveren. We begrijpen dat dit erg vervelend is en doen er alles aan om uw toestel zo snel mogelijk te leveren.

 

Dus het is de schuld van Apple????? Waarom zo'n aanbieding als je nog niet eens weet of je genoeg toestellen hebt?? Was nochtans levering op 20 september...

Nu hebben ze mijn geld (en anderen) op hun rekening staan, vermoedelijk voor enkele weken en kan ik nergens anders dit toestel aankopen aangezien ik mijn aankoop nergens kan annuleren... Dit is écht een smerige verkoopstruc, waarvan men goed op voorhand wist dat dit ging gebeuren. Als ik nu een andere aanbieding tegenkom, hang ik vast aan Telenet.
Wanneer komt er hier eens deftige concurrentie zoals in andere landen?

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Ik ga misschien kwaad bloed zetten, maar ik vraag mij af waarom je die nieuwe foon nu absoluut als eerste en van de eerste dag wil hebben?

 

Wat is de meerwaarde? In mijn ogen puur show en m'as-tu vu ...

 

Wacht toch gewoon even tot de storm geluwd is en ga hem dan gewoon in de winkel halen of bestel later online als de stocks op peil zijn.

 

Mijn bescheiden mening ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Knightni
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Alles op zijn plek! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Dag Stefaan

Moet helemaal niet vandaag, echt niet. Ik zit nog met een iPhone 6 op dit moment, dus ik kan nog verder. Het gaat me gewoon om het principe dat Telenet het niet mooi speelt. Maakt me niet uit dat het nog 3 weken duurt. Het is zeker niet van 'kijk eens wat ik heb', want ik doe er toch altijd zo'n bookcase rond, niemand die het ziet dat ik een appeltje heb. Grtz Knight Ni

0 Likes
Ex-Netweter
 

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

@Knightni @Tomola 
Waarom hebben jullie niet op de Apple website zelf besteld?

Op hun site zie je meteen een correcte levertijd van de iPhone 

 

bij Telenet hun website staat leveringen vanaf 20 september dus met andere woorden het kan later zijn ... 

 

0 Likes
Knightni
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Alles op zijn plek! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

@Ex-Netweter Waarom zou ik bij Apple bestellen als ik 100 euro kan besparen met de actie van Telenet? Dat is ook de enige reden dat ik deze via Telenet wou bestellen.
Maar ik ben niet kwaad, he. Vind het enkel niet mooi dat Telenet zo zijn klanten "beetneemt", zeker niet na 21 jaar trouwe klant...

Ex-Netweter
 

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

@Knightni 
ik kan je verstaan maar Telenet krijg ook maar een beperkte eerste levering van Apple zelf (Apple Store, Apple Premium Resellers krijgen meer voorraad... waarom? Omdat Apple meer winst op heeft.

Persoonlijk heeft Telenet niet beetngenomen omdat nergens stond dat jouw iPhone op 20 september geleverd zal worden....

En na 21 jaar Telenet-klant heb je toch een mooie 100 euro gekregen van hun 🙂

Tomola
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

@StefaanH @Ex-Netweter 

 

beide hebben jullie gelijk...

Mij gaat het er alleen om dat het online bestellen van de iphone verdomd makkelijk gaat, maar op een of andere manier is er totaal geen service  op het moment dat het niet lekker gaat...

ik heb vandaag 3 mensen van telenet aan de telefoon gehad en met 1tje geappt..

maar alle 4 waren erg duidelijk “ er wordt van alles verkocht maar bij problemen heb je niks aan de klantenservice van telenet....

” rih maar naar een winkel van ons en ga daar maar vragen”...

ik moet er overigens wel bij vermelden dat ik keurig ben behandelt door de medewerkers die jammer genoeg ook maar doen wat ze opgedragen wordt...

 

nog maals ik snap dat apple de levering wederom dwarsboomt daar kun je als telenet niets aan doen, maar als je online zo makkelijk je bestelling kan doen en op het moment als je maar 1 vraag hebt je de auto in moet

Stappen en een half uur moet rijden dan heb je wel degelijk de plank mis geslagen en kun je beter nooit meer iets online verkopen...

my 2 cents

0 Likes