24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Goedenavond forumleden,
het is vanaf vandaag mogelijk om de nieuwste iPhone 11 te bestellen via de website van Telenet.
Graag had ik willen vragen of iemand van jullie al ervaringen heeft bij het bestellen van toestellen die nog niet leverbaar zijn?
Op de site van Telenet staat levering vanaf 20 september afhankelijk van de beschikbare voorraad.
Als ik hem op de website van Apple rechtstreeks bestel, betaal ik 100 euro meer. Dus ik ben geneigd om hem op de Telenet website te bestellen. Op de site van Apple wordt de iPhone wel op 20 september geleverd.
Heeft hier iemand ooit al een toestel besteld dat ging verschijnen?
Ik heb inmiddels m’n telefoon ontvangen.
Amaai! Zo snel al? Nu begin ik echt ongeduldig te worden
uiteindelijk werd de IPhone 11 vorige vrijdag 20 sept netjes geleverd
betaalde 759€ voor 128GB
een factuur(ivm garantie) doorgemaild krijgen is blijkbaar nog te moeilijk
@KennyV
Ik heb mijn factuur via mail gekregen als mijn iPhone werd klaargemaakt (19 september)
Nog iemand die zijn gsm al ontvangen heeft deze dagen?
Neen, ik heb ook nog geen t&t gekregen ofzo... zal nog even wachten zijn denk ik.
Ik heb ook een Iphone 11 pro besteld via een fysieke telenetwinkel. Nog niks ontvangen
Wanneer heb je die besteld en zeiden ze iets over de levertijd?
Ik heb 17/09 ook een Iphone 11 (Zwart,64Gb) besteld en heb ook nog geen bevestigingsmail/ trace en track mail ontvangen? Iemand die de gsm later dan 17/09 besteld heeft en ondertussen wel al een mail gekregen heeft of meer informatie over de levering of voorraad?
19 september besteld... Verkoper zei dat het normaal deze week zou zijn, maar aangezien er op de webshop van telenet staat dat ze niet op voorraad zijn vrees ik ervoor
Tegen mij zeiden ze dat ze nog niks weten ivm de voorraad...
Op zich gaan die niet langer duren, maar er is gwn veel vraag naar waardoor de voorraad snel weer op gaat zijn. Gwn jammer dat we geen extra info krijgen
Ik heb de 11 in paars denk dat het voor volgende week zal zijn. Via bol zijn er maar een paar leverbaar en ook 1-2 weken. Sommige moet je nog reserveren. Even wachten, het zal wel komen 🙂
Hopelijk in de loop van volgende week hé! Het is de eerste keer dat ik een Iphone bestel die net uit is dus geen idee hoe het er de vorige jaren aan toe ging