24.950
netweters
|
153.589
antwoorden
|
20.836
vragen
|
We hebben de Galaxy S25 besteld. Er is ook een promotie op via Samsung: https://promotions.my-samsung.com/be/offers/57CJ9WQ9GMMMZ
Enkel lopen we tegen het probleem aan dat we niet weten welke winkel we moeten aanduiden in het registratieformulier. Alle telenet shops staan in de lijst maar er is geen mogelijk om Telenet.be te kiezen.
Kan iemand hiermee helpen?
Normaal moet je geen winkel aanduiden en moet je enkel het Imei nummer ingeven , een foto van je aankoop bewijs , je product ( welk gsm toestel in dit geval de S25 Ultra ). Dat alles moet je registreren en je bent vertrokken , dus vreemd als je zegt dat je een Telenet winkel moet aanduiden voor iets wat je online besteld hebt ?
Vergeet niet dat je ook je Samsung account moet ingeven dat staat er ook bij.
Hij gebruikt de verkeerde link
Hij moet gewoon nog in logen op de Samsung website en alles invullen via de link
Hij gebruikte de link van de winkels
Daarmee dat hij een winkel moest invoeren maar toestel komt van de webshop
Op de 2de pagina moet ik invullen welk product, wanneer en waar het gekocht is:
Je hebt een link voor exact dezelfde promo gepost, dat is gewoon een feit.
De Telenet webshop staat inderdaad niet in de lijst, ook niet op het overzicht van deelnemende winkels. (Zelfde voor de BASE variant van deze promo)
Je neemt best contact op met de klantendienst, Telenet zal dit moeten opnemen met Samsung.
Dat kan via WhatsApp of op +32 15 66 66 66
Gewoon eender welke Telenet winkel kiezen.
Ik heb die van Mechelen gekozen en dan kom je op de pagina met deze titel:
"Telenet Promotie: Ontvang een Galaxy Tab A9+ bij aankoop van een Galaxy S25, S25+, S25 Ultra of S25 Edge of Galaxy Z Flip6 of Z Fold6 bij Telenet"
Heb ook een S25 gekocht.
Dit is vaak een probleem bij Telenet/Samsung acties.
Het probleem zit hem dan in het feit dat er maar een beperkt aantal resultaten worden getoond en deze allemaal 'Telenet' bevatten.
In dit netweters draadje was de oplossing om volledig 'telenet.be' in te typen en dan zou de webshop moeten verschijnen.
Zoals @WG94 al aangaf komt de online shop deze keer niet voor in de deelnemende winkels, dus kan het dat deze niet te selecteren valt. Telenet zal je waarschijnlijk doorverwijzen naar Samsung om dit op te lossen. Vorig jaar bij een soortgelijke actie (€100 cashback op S24 in juni) was er een fout in het formulier en kon dit niet worden doorgestuurd. Pas na herhaaldelijke klachten van Telenet klanten bij Samsung (Whatsapp, telefonisch) hebben ze de fout opgelost. Je zou natuurlijk ook je kans kunnen wagen door gewoon een fysieke winkel aan te duiden.