24748
netweters
|
152264
antwoorden
|
20686
vragen
|
Op 26/01/2025 heb ik een Samsung Galaxy S25 besteld op de site van Telenet. Deze had toen al een mooie korting en bovenop kreeg je een Samsung Galaxy watch 7 bij deze smartphone na het registreren van de S25 op de website van Samsung. Op 01/02/2025 kreeg ik bericht dat de S25 zou geleverd worden. Niet dus. Na 8 telefoontjes met Telenet heb ik eindelijk mijn S25 sinds 22/03/2025 in mijn bezit en kon ik eindelijk de S25 registeren op de website van Samsung om de Galaxy watch 7 te verkrijgen.
Bij elke registratie was er wel iets niet in orde. Eerst de aankoopbon van Telenet, dan de leveringsbon en uiteindelijk de email van Samsung dat mijn registratie niet voldoet aan de actievoorwaarden en de aanvraag mislukt is.
Eén van de redenen van aankoop voor mij was de Galaxy watch 7 en nu zou ik daar niet voor in aanmerking komen. Daar ben ik niet zo blij mee!
Is er nog iets dat ik kan doen om deze registratie toch nog in orde te krijgen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je de juiste promotie gebruikt bij Samsung? Telenet promotie: Ontvang een Galaxy Watch7 LTE bij aankoop van een Galaxy S25 Series
Hebben ze je een specifiek gezegd welke voorwaarde er niet voldaan is?
Indien nee, heb je al contact opgenomen met Samsung voor extra info? 02 201 2418 (lokaal tarief) of via www.samsung.com/be/contact.
Ik zie net in de voorwaarde het volgende:
Je geeft aan dat hij pas 22 maart is afgeleverd. Dus dat is buiten deze periode.
Uiteraard is dat niet jouw fout. Je zit nog in de 14 dagen bedenktijd, moest dit echt een deal-breaker zijn dan kan je het toestel terugsturen naar Telenet en de verkoop ongedaan maken. Alternatief kan je ook je beklag doen bij Telenet, en eens horen wat ze als eventuele compensatie kunnen aanbieden.
Na veel gechat met Samsung zou alles nu in orde moeten zijn. Alle voorwaarden zouden toch voldoen. Zij baseren zich op de bestelbon die is van 26/01/2025.
Hopelijk is dit zo want die Samsung Galaxy Watch 7 was ook één van de redenen dat ik het toestel besteld heb.
Toch bedankt voor de reactie!