24748
netweters
|
152283
antwoorden
|
20688
vragen
|
ik heb vandaag een samsung galaxy s10 gekocht
hierbij zit een promo dat je 100 euro cashback krijgt van samsung en van telenet een speaker.
de persoon die me deze verkocht heeft, zei dat ik de speaker kon aanvragen op de telenet site, maar vind hier niets van terug. kan iemand mij hierbij helpen aub? alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
@HeirmanP, vanop de Telenet website kan je doorklikken naar de Samsung promotie pagina. Zulke promoties moet je steeds via de website van het merk zelf aanvragen. Ben eens even gaan kijken en zie daar zowel de cashback staan als de Harman Kardon Onyx Studio 5 speaker promotie. 😉
dat heeft geholpen! bedankt! ik was te snel en heb niet verder gekeken 😄
het was me ook niet duidelijk, dit zou toch aangegeven mogen worden door de verkopers bij aankoop in de winkel, nu moet je het allemaal zelf opzoeken, aanvragen en nog eens naar de post hiervoor.
Ik dacht dat ik het mee kreeg in de winkel?
Groetjes.
Ik hoop dat dit telt voor Galaxy S10 Green, want dit staat precies niet vermeld, moet nog eens kijken op de doos met IMEI - EANCODE
Hey Suzy
Momenteel dan toch een probleem, ik checkte vanmorgen de promo pagina van Samsung en zag ook de speaker nog staan.
Repte mij naar de winkel voor een S10
Thuisgekomen eerst de cashback ingevuld daarna de speaker maar deze is plots nergens meer te vinden? Wel nog geadverteerd op jullie site.
Kunnen jullie dit navragen bij Samsung?
***staat er plots terug***