Beantwoorden
dirkvdv
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
π-DAY! Netjes! Primeur! Pageturner!

Samsung Galaxy S10+ Buds actie - EAN foutmelding

gisteren pre order ontvnagen van Telenet 

Samsung S10+

probeerde vele malen om mijn buds te claimen via Samsung members App maar krijg er steeds de melding dat mijn EAN nr niet juist is , staat  op de doos en ik vul het zo in maar Samsung aanvaard dit EAN nr niet ! 

 

13 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Samsung Galaxy S10+ Buds actie - EAN foutmelding

Als ik me niet vergis zijn dat 13 cijfers in drie groepen, eerst 1 cijfer vóór de streepjescode en dan twee keer zes cijfers onder de straapjescode, respectievelijk links en rechts.

Je kan met je smartphone ook de code inscannen en zo controleren of de streepjes overeenstemmen met hetgeen je leest. Dit kan nuttig zijn voor tekens die door beschadiging of slechte druk interpreteerbaar zijn. 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Samsung Galaxy S10+ Buds actie - EAN foutmelding

Het EAN moet voorkomen in de lijst die je hier kan vinden onder Bijzondere voorwaarden.

0 Likes
klada
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
π-DAY! Handje vol! Twee handen vol! Goed gevonden!

Samsung Galaxy S10+ Buds actie - EAN foutmelding

De EAN Code op de doos die ik heb aangekregen van Telenet staat niet op deze lijst !!!!

Deze lijst is wel van Samsung .nl  waar vind ik een lijst van de EAN code's via Samsung .be ?

Zou straf zijn dat Telenet   grijze import  afleverde Gefrustreerde man 

0 Likes
Tjappe1
Freshman Meerweter
Berichten: 75
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

Samsung Galaxy S10+ Buds actie - EAN foutmelding

De ean code van mijn toestel werd probleemloos aanvaard en  stond ook op de lijst van Samsung.  https://api.my-samsung.com/UploadImages/terms/TermsConditionsLegal_3375.pdf

0 Likes
Romera
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
π-DAY! Primeur! Pageturner! It's your third party!

Samsung Galaxy S10+ Buds actie - EAN foutmelding

Hi Dirk ik heb juist hetzelfde probleem met de ean code steeds ongeldig en staat ook niet in de lijst van samsung.

Ik weet ook niet wat ik moet doen.

Toestel terug sturen en een ander toestel vragen met een geldige ean code of telenet zorgt ervoor dat we de buds van hun krijgen .

 

Groetjes

0 Likes
Ex-Netweter
 

Samsung Galaxy S10+ Buds actie - EAN foutmelding

@Romera  @klada misschien best maandag telenet bellen om er samen uit te raken en de beste oplossing vinden, vandaag gaat ni veel uithalen omdat u meer prof personen nodig hebt.

Jos

BowlingMan
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Primeur! De kop is eraf!

Samsung Galaxy S10+ Buds actie - EAN foutmelding

Bij mij lukte het eerst ook niet. Ik probeerde dit te doen via de website van Samsung op mijn PC.

Ik heb mijn toestel gekocht bij COOLBLUE, en ik kon op de site ook alleen maar COOLBLUE.NL selecteren.

Daarna heb ik het geprobeerd met de SAMSUNG MEMBERS APP op de S10+ zelf.

Hier kon ik wel COOLBLUE.BE selecteren, en het LUKTE WEL!

Dus, misschien op de van BELGIE gebruiken! OF PROBEER DE SAMSUNG MEMBERS APP!

klada
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
π-DAY! Handje vol! Twee handen vol! Goed gevonden!

Samsung Galaxy S10+ Buds actie - EAN foutmelding

Het is mijn eindelijk gelukt  om de Galaxy Buds aan te vragen ,bedankt voor de link  Tjappe1

 

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Samsung Galaxy S10+ Buds actie - EAN foutmelding

Telenet heeft enkele meldingen hierover binnen gekregen en is dit volop aan het onderzoeken. Ik volg het mee voor jullie op en hou jullie via deze thread op de hoogte. 

 

@dirkvdv @Romera controleren jullie even je privéberichten op De Netweters? Thanks!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

dirkvdv
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
π-DAY! Netjes! Primeur! Pageturner!

Samsung Galaxy S10+ Buds actie - EAN foutmelding

het is mij zo juist gelukt maar met veel moeite.

zo juist aanvaarde de site van samsung wel de EAN code en kon ik naar de volgende stap.

MAAR ! op iedere pagina die je door moet ( er zijn er 4 ) kreeg ik foutmeldingen allerlei

gelukkig heb ik geduld en liet de vensters opstaan en klikte op doorgaan opnieuw na een paar minuten wat per pagina lukte.

zo moets ik verder op de 3 volgende pagina's met wat extra tijd er tussen ,maar eind goed al goed.

denk gewoon dat de site van Samsung acties overbelast is.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Samsung Galaxy S10+ Buds actie - EAN foutmelding

@dirkvdv, men heeft me net laten weten dat Samsung jouw EAN nummer toegevoegd heeft aan de lijst. Vermoedelijk is het daarom daarnet plots wel gelukt op de website. Waarom je al deze foutmeldingen kreeg, is me wel onduidelijk, dat kan uiteraard wel met overbelasting te maken hebben.

Telenet is nu aan het bekijken wat je als klant (indien je in deze situatie zit) best kan doen. Sowieso plaats ik hier nog een update eens dat 100% duidelijk en afgestemd is. 

 

Goed dat het voor jou alvast gelukt is! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Romera
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
π-DAY! Primeur! Pageturner! It's your third party!

Samsung Galaxy S10+ Buds actie - EAN foutmelding

Hi Dirk bij mij is het ook gelukt met juist hetzelfde verhaal als u. Allerlei foutmeldingen. Geduldig afgewacht en vwala gelukt.. oef...

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Samsung Galaxy S10+ Buds actie - EAN foutmelding

Heb je een Samsung Galaxy S10 of Samsung Galaxy S10+ via pre-order (t.e.m. 07/03) besteld? Dan ontvang je Galaxy Buds van Samsung. Denk eraan, je moet ze wel zelf nog aanvragen! 

 

Hoe je dat kan doen, lees je hier op de Samsung website.
Je vindt er alle stappen terug alsook de gegevens die Samsung nodig heeft.

 

We merken wel (door verschillende meldingen van Telenet klanten) dat het proces om de Galaxy Buds te claimen niet heel vlot verloopt. Problemen die reeds aan ons werden gemeld:

 

  • Foutmeldingen in het claim-proces
  • Claim-proces doorlopen duurt redelijk lang
  • Bevestigingsmail na het doorlopen van het claim-proces komt niet onmiddellijk binnen
  • EAN-nummer wordt niet aanvaard (= uniek per type toestel bv. Samsung Galaxy S10 64GB zwart)

Op de Samsung community zie ik hier meerdere onderwerpen over. Maar het lijkt wel dat Samsung op de hoogte is en er alles aan doet om het op te lossen.

 

Indien je als Telenet klant merkt dat jouw EAN-nummer niet aanvaard wordt in het proces om de Galaxy Buds te claimen, dan mag je dit altijd melden via Facebook of Twitter aan Telenet. Zij zorgen er dan voor dat deze EAN-nummer doorgegeven wordt aan Samsung, zodat zij het nummer kunnen toevoegen aan de lijst. 

 

Voor al je andere vragen richt je je beter tot Samsung zelf. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.