Beantwoorden
nick76
Professional Weetjesweter
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Happy New Year! Tien op tien!

Samsung S25+ 512GB besteld - kapotte iPhone 15 geleverd

Help !!!

Ik heb bij Telenet in preorder een nieuwe Samsung S25+ 512GB besteld en kon deze vandaag afhalen in mijn postnl punt...

Thuisgekomen de doos open gedaan en wat blijkt ?!?!?

Er zit een oude iPhone 15 Pro Max in die duidelijk gebruikt en kapot is !!!

Direct naar telenet gebeld en zij zeggen een dossier te openen.

Wat nu ?!?   Ik ben helemaal overstuur...  Mijn geld kwijt en geen telefoon...

Tags (3)
7 reacties
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Neen, je geld niet kwijt. Heb je een dossiernummer gekregen? Zo neen, dien dan alsnog een klacht in bij Telenet met het contactformuier.  Als het te lang aansleept (bijvoorbeeld na twee weken), stuur dan een klacht naar de Ombudsdienst Telecommunicatie. De link daarnaartoe vind je onder de link naar het contactformulier.

FrederikC
Moderator
Een bus vol! Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen!

Hoi @nick76
Onze Netweters gaan je hier helaas niet meteen mee kunnen helpen. Zoals je zelf aangeeft, kan je ons hiervoor contacteren. Hier wordt dan een dossier voor opgesteld en een onderzoek bij PostNL gestart. Wanneer we hier de uitkomst van hebben, krijg je de keuze om een nieuw toestel opgestuurd te krijgen of een terugstorting te ontvangen.
@janne_man geeft aan dat je hier ook een klacht voor kan indienen bij de ombudsdienst. Dat klopt en daar ben je zeker vrij in! Hou er alleen wel rekening mee, dat zo'n onderzoek enkele werkdagen in beslag kan nemen. Geef dit dus zeker even de tijd, zodra we hier meer info over hebben neemt onze achterliggende dienst ook contact met je op!

Groetjes

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFrederik | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Best nog een e-mail sturen dat je een verkeerde bestelling gekregen hebt

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/je-gegevens-aanpassen/je-abonnement/ik-heb-een...

Neem ook foto 's zo veel mogelijk info met datums

Dan ben je zeker en en heb je  bewijs

nick76

Update na anderhalve week...

Echt niet te spreken over de transparantie van Telenet...

Op dinsdag 11 Februari krijg ik een mail waar ik een ontvangersverklaring moet tekenen, samen met allemaal foto's van wat ik gekregen heb  (kapotte iPhone 15)

En daarna........  Niets......

Geen updates, geen bevestiging van ontvangst van de mail,......   Niets.....

Mailtje erachteraan een paar dagen later met de vraag of ze alles goed ontvangen hebben.....   Niets......

Verleden week eens gebeld met de 015/666666, maar daar kunnen ze me niet helpen.  Vragen gewoon alles opnieuw...  Ze zouden update aan de backend vragen....  Niets...

Vandaag nog maar eens een update gevraagd.....   Niets....

Zeer frustrerende klantenervaring met veel te weinig transparantie van Telenet.

Al zeer lang klant bij Telenet, maar nu ook zeer gefrustreerd.....

StefaanH
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Even klein intermezzo: deze problematiek zie ik niet enkel bij Telenet opduiken, je leest er bijna dagelijks wel iets over, en dat niet enkel bij Telenet maar bij de meeste gelijksoortige bedrijven.

Wat ik ertegen doe? Ik bestel niets online (qua hardware welteverstaan) bij een operator. Ik doe steeds de moeite om het persoonlijk in een desbetreffende shop of verkooppunt te gaan halen. Het is omslachtiger, inderdaad, en je moet er de deur voor uit, inderdaad, maar ofwel ga je naar huis met wat je wenste ofwel was het er niet of kreeg je het niet, maar dan heb je ook niets betaald ...

Mijn persoonlijke visie en mening uiteraard, voor wat ze waard is ...

StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Wacht tot einde van de maand

Als dan nog geen geld op je rekening hebt neem je  best contact met de ombudsdienst telecom

Door dat je gekocht hebt bij telenet kan je daar ook contact nemen voor een bemiddeling

https://www.ombudsmantelecom.be/nl/

nick76

Opgelost...

Na veel mailen en bellen hebben Telenet en PostNL geconcludeerd dat het toestel verdwenen is en een nieuwe geleverd.

Dus eind goed, al goed...

Nu wel problemen met registratie van de promo bij Samsung...  Daar nu verder proberen...