Beantwoorden
Chelseyvh
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Samsung galaxy s22 ultra nooit aangekomen!

Hey! Ik heb 4 weken geleden een samsung Galaxy s22 ultra besteld... 

 

Gisteren zou die eindelijk aangekomen zijn maar niets is minder waar... zogezegd afgeleverd en alsook getekend (niet mijn handtekening). Nergens een bel gehoord, ik woon in een klein app gebouw en kan elke bel horen... buren weten ook van niets... heb al contact met post nl en telenet gehad, en ze wisten mij te vertellen dat dit niet de eerste keer was pff 😔 er is een case opgestart maar dit zou zeker al 5 werkdagen gaan duren... heb nu zoveel bang dat ik mijn gsm nooit zal zien en mijn centjes kwijt zal raken ? Iemand hier ervaring met ? En mij wat beter nieuws of tips kan geven ? Het liefst zou ik eigenlijk zsm mijn gsm hebben... ik heb er tenslotte voor betaald en heb al lang genoeg gewacht... kan ik zoiets eisen ? Zo ja hoe ? 

 

Alvast bedankt !

Tags (3)
0 Likes
5 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2673
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Samsung galaxy s22 ultra nooit aangekomen!

 er zal een onderzoek lopen en na 2 weken zal je geld terug zien

er zijn al gevallen dat het zelfde gebeurd is

telenet blijft de verkoper  van post nl moet je niets aantrekken

contact blijft telenet

Chelseyvh
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Samsung galaxy s22 ultra nooit aangekomen!

Pas na 2 weken mijn geld terug ? 

En als ik dan dezelfde smarphone wil kopen, verloopt die 400 euro korting dat ik had ook ? Want dit vind ik niet kunnen... is niet mijn fout dat ze mijn smartphone zijn kwijt geraakt... ik zou het liefst gewoon mijn smarphone ophalen in een telenetwinkel ipv dat ik mijn geld terug krijg... ik heb er tenslotte voor betaald natuurlijk 😔 en ja postnl trek ik me niets van aan maar ik hoop gewoon dat ze snel een juiste oplossing vinden... mij is er gezegd dat het tor 5 werkdagen zou duren, dus verwacht ik binnen de 5 werkdagen ook wel een antwoord... 

 

Maar alvast bedankt voor je antwoord! 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5845
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Samsung galaxy s22 ultra nooit aangekomen!

@Chelseyvh 

Er zal inderdaad eerst gekeken worden waar en hoe dat mis gegaan is. Als je pakje nergens meer is zullen ze je geld terug storten en dat kan tot twee weken duren. Daarna kan je een nieuwe kopen of bestellen ergens in een shop. Je kan dus niet nu zo maar zeggen ik ga naar een shop om er eentje op te halen want dat gaan ze niet toestaan. Eerst je geld terug na een onderzoek of je pakje dat als nog geleverd wordt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2673
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Samsung galaxy s22 ultra nooit aangekomen!

in een winkel afhalen gaat niet

natuurlijk kan je altijd een toestel kopen in een winkel natuurlijk aan de volle prijs

via internet gaat 9/10 goed en soms niet daardoor deze lage prijzen korte keten en goedkoop  opsturen

0 Likes
NofanTasi
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 480
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Samsung galaxy s22 ultra nooit aangekomen!


@Chelseyvh  schreef:

[...]

En als ik dan dezelfde smarphone wil kopen, verloopt die 400 euro korting dat ik had ook ? Want dit vind ik niet kunnen...

[...]


 Volledig akkoord. (korting in dit geval) Deal is deal. Als die ergens strandt: daar draait idealiter de verkoper, niet de koper, voor op.

{*niet* 'like'-en aub}
0 Likes