Beantwoorden
WillyH
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Tien op tien! Dat loopt vlotjes. A born reader! Handje vol!

Reservatie Samsung S22 Ultra

Iemand de S22 Ultra in reservatie aangekocht bij Telenet? Zou vanaf 18 februari verzonden worden door Samsung maar geen nieuws tot op vandaag. Kan best dat Samsung leveringsproblemen heeft, maar wat is dan het nut van reservatie? En waarom ontvang ik geen bericht dat de levering vertraging heeft?

Tags (1)
0 Likes
32 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Reservatie Samsung S22 Ultra

Geen idee, maar ik koop zulke (dure) spullen nooit online om op te sturen. Ik lees te vele (horror)verhalen over "verdwijnende" pakjes, en soms is dat "niemand" zijn schuld en ben je uw centen kwijt ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Reservatie Samsung S22 Ultra

vanaf vrijdag 25 feb start opsturen

van vroeger niet gehoord

collega krijgt +- zijn op 11 maart

valt te zien type

hij heeft kleur groen en de zwaarste model zeker nu geen sd kaart meer gaat

de snel ladder gaat hij kopen vanaf hij toestel heeft

0 Likes
Bjade
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Reservatie Samsung S22 Ultra

Ik heb mijn nieuwe ultra op 12/2 besteld. In de winkel werd me toen reeds verteld dat ze niet wisten hoeveel Samsung er zou kunnen uitleven aan Telenet op de release datum. De verkoper vertelde ook dat er op dat moment nog niet zo veel pre-orders waren in vergelijking met voorgaande jaren. Net naar Telenet gebeld maar Samsung geeft hen weinig informatie. De klantendienst verwachte dat ik mijn toestel uiterlijk binnen twee weken zou moeten ontvangen en adviseerde me volgende week opnieuw contact op te nemen als ik nog geen track en trace of bericht had ontvangen. Vele toestellen zijn niet leverbaar op dit moment. Dus dit verbaast me niet.

0 Likes
WillyH
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Tien op tien! Dat loopt vlotjes. A born reader! Handje vol!

Reservatie Samsung S22 Ultra

Tja, je zou denken dat onder de noemer "reservatie" Telenet toch zeker zou moeten zijn van het aantal smartphones dat ze te koop aanbieden. Wat is het nut van reservatie anders?

0 Likes
MSW
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Reservatie Samsung S22 Ultra

Ondertussen het toestel al mogen ontvangen? Wil mij ook één bestellen. 

0 Likes
WillyH
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Tien op tien! Dat loopt vlotjes. A born reader! Handje vol!

Reservatie Samsung S22 Ultra

Neen, nog niets ontvangen 😕 maar wel op donderdag een mail van Telenet dat ze me niet vergeten zijn. Wel vreemd dat bijvoorbeeld Coolblue krek hetzelfde toestel nu op voorraad heeft én morgen geleverd kan worden. Je moet er wat voor doen om die 400 euro korting. Die "reservatie" van Telenet is dus juist niks reservatie.

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Reservatie Samsung S22 Ultra

iedereen heeft de e-mail gekregen

is nog altijd de beste prijs voor toestel zonder aankoop verplichting

als dringend is dan moet je de volle prijs betalen

0 Likes
WillyH
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Tien op tien! Dat loopt vlotjes. A born reader! Handje vol!

Reservatie Samsung S22 Ultra


@luc55  schreef:

iedereen heeft de e-mail gekregen

is nog altijd de beste prijs voor toestel zonder aankoop verplichting

als dringend is dan moet je de volle prijs betalen


Dit is toch een zekere aankoopverplichting, al zal die niet veel klanten afschrikken:

 

De klant kan zijn Telenet-Diensten steeds kosteloos opzeggen. Indien de klant echter binnen een periode van 12 maanden na de aankoop van het toestel waarop hij korting heeft verkregen al zijn Telenet-Diensten opzegt of de specifieke Telenet-Dienst waaraan de korting gelinkt was, wordt een vergoeding aangerekend die overeenkomt met de restwaarde van de korting op het betrokken toestel, lineair afgeschreven over een periode van 12 maanden.


 

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Reservatie Samsung S22 Ultra

die 12 maanden is correct maar je moet niets extra nemen

dat je een klant van 25 euro bent of 100 euro per maand het blijft de zelfde korting

zo moet altijd zijn

nu worden al veel toestellen in buitenland gekocht omdat de prijs de doorslag geeft

daar verdient belgie niets aan

 

0 Likes
Vdb92
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Reservatie Samsung S22 Ultra

neen! Ik heb mijn toestel 11 februari besteld. Met de beschrijving dat ik mijn toestel rond de 18de zou ontvangen. Deze informatie bleek niet te kloppen... De toestellen zouden op 26/02 verzonden worden.

 

Nog steeds geen T&T vrienden van mij lopen al vrolijk te pronken met hun s22 ultra.

Maar ik heb hem ge PRE ordered 🤔

 

Mij is altijd geleerd maak geen belofte die je niet kan waar maken. 

0 Likes
WillyH
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Tien op tien! Dat loopt vlotjes. A born reader! Handje vol!

Reservatie Samsung S22 Ultra

Vandaag bericht gekregen van Telenet en PostNL dat mijn bestelling (groene S22Ultra 256) onderweg is.  Bijna drie weken later dan voorzien, gelukkig kon ik verder met mijn oude toestel.

0 Likes
Bjade
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Reservatie Samsung S22 Ultra

Wanneer had je deze besteld? Ik heb op 12/2 witte ultra 256 besteld maar nog steeds niets en heel weinig informatie. 

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Reservatie Samsung S22 Ultra

je krijgt een e-mail van telenet na +- 3 dagen ligt hij voor je deur

ja hij lag voor de deur gelukkig lag hij daar nog

hou het goed in de gatten

0 Likes
Yos
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Reservatie Samsung S22 Ultra

Heb die van mij op 10/02 "gereserveerd, vorige week terug mail ontvangen van Telenet dat ze me niet vergeten zijn, voor de 2de keer... 

 

0 Likes