24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Iemand de S22 Ultra in reservatie aangekocht bij Telenet? Zou vanaf 18 februari verzonden worden door Samsung maar geen nieuws tot op vandaag. Kan best dat Samsung leveringsproblemen heeft, maar wat is dan het nut van reservatie? En waarom ontvang ik geen bericht dat de levering vertraging heeft?
Geen idee, maar ik koop zulke (dure) spullen nooit online om op te sturen. Ik lees te vele (horror)verhalen over "verdwijnende" pakjes, en soms is dat "niemand" zijn schuld en ben je uw centen kwijt ...
vanaf vrijdag 25 feb start opsturen
van vroeger niet gehoord
collega krijgt +- zijn op 11 maart
valt te zien type
hij heeft kleur groen en de zwaarste model zeker nu geen sd kaart meer gaat
de snel ladder gaat hij kopen vanaf hij toestel heeft
Ik heb mijn nieuwe ultra op 12/2 besteld. In de winkel werd me toen reeds verteld dat ze niet wisten hoeveel Samsung er zou kunnen uitleven aan Telenet op de release datum. De verkoper vertelde ook dat er op dat moment nog niet zo veel pre-orders waren in vergelijking met voorgaande jaren. Net naar Telenet gebeld maar Samsung geeft hen weinig informatie. De klantendienst verwachte dat ik mijn toestel uiterlijk binnen twee weken zou moeten ontvangen en adviseerde me volgende week opnieuw contact op te nemen als ik nog geen track en trace of bericht had ontvangen. Vele toestellen zijn niet leverbaar op dit moment. Dus dit verbaast me niet.
Tja, je zou denken dat onder de noemer "reservatie" Telenet toch zeker zou moeten zijn van het aantal smartphones dat ze te koop aanbieden. Wat is het nut van reservatie anders?
Ondertussen het toestel al mogen ontvangen? Wil mij ook één bestellen.
Neen, nog niets ontvangen 😕 maar wel op donderdag een mail van Telenet dat ze me niet vergeten zijn. Wel vreemd dat bijvoorbeeld Coolblue krek hetzelfde toestel nu op voorraad heeft én morgen geleverd kan worden. Je moet er wat voor doen om die 400 euro korting. Die "reservatie" van Telenet is dus juist niks reservatie.
iedereen heeft de e-mail gekregen
is nog altijd de beste prijs voor toestel zonder aankoop verplichting
als dringend is dan moet je de volle prijs betalen
@luc55 schreef:iedereen heeft de e-mail gekregen
is nog altijd de beste prijs voor toestel zonder aankoop verplichting
als dringend is dan moet je de volle prijs betalen
Dit is toch een zekere aankoopverplichting, al zal die niet veel klanten afschrikken:
De klant kan zijn Telenet-Diensten steeds kosteloos opzeggen. Indien de klant echter binnen een periode van 12 maanden na de aankoop van het toestel waarop hij korting heeft verkregen al zijn Telenet-Diensten opzegt of de specifieke Telenet-Dienst waaraan de korting gelinkt was, wordt een vergoeding aangerekend die overeenkomt met de restwaarde van de korting op het betrokken toestel, lineair afgeschreven over een periode van 12 maanden.
die 12 maanden is correct maar je moet niets extra nemen
dat je een klant van 25 euro bent of 100 euro per maand het blijft de zelfde korting
zo moet altijd zijn
nu worden al veel toestellen in buitenland gekocht omdat de prijs de doorslag geeft
daar verdient belgie niets aan
neen! Ik heb mijn toestel 11 februari besteld. Met de beschrijving dat ik mijn toestel rond de 18de zou ontvangen. Deze informatie bleek niet te kloppen... De toestellen zouden op 26/02 verzonden worden.
Nog steeds geen T&T vrienden van mij lopen al vrolijk te pronken met hun s22 ultra.
Maar ik heb hem ge PRE ordered 🤔
Mij is altijd geleerd maak geen belofte die je niet kan waar maken.
Vandaag bericht gekregen van Telenet en PostNL dat mijn bestelling (groene S22Ultra 256) onderweg is. Bijna drie weken later dan voorzien, gelukkig kon ik verder met mijn oude toestel.
Wanneer had je deze besteld? Ik heb op 12/2 witte ultra 256 besteld maar nog steeds niets en heel weinig informatie.
je krijgt een e-mail van telenet na +- 3 dagen ligt hij voor je deur
ja hij lag voor de deur gelukkig lag hij daar nog
hou het goed in de gatten
Heb die van mij op 10/02 "gereserveerd, vorige week terug mail ontvangen van Telenet dat ze me niet vergeten zijn, voor de 2de keer...