Beantwoorden
Sissemie1234
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Scherm hapert bij Huawei P30 Lite new edition

Beste, 

 

Ik denk dat ik een probleem heb met mijn toestel. ( huawei p30 lite new edition ) het gebeurd heel vaak dat mijn scherm gewoon stil staat en dan ook niet kan verder kan scrollen of typen. Dit gebeurd vaak als ik aan het chatten ben op Messenger of Instagram. Ook soms op de app Google. Daar blijft het ook soms hangen. Ik wou weten of dit wel normaal is. Ik heb hem ongeveer 2 weken en gekocht bij Telenet. 

Het 2de probleem is dat ik een screen protector heb geplaatst, ben ik deze kwijt als ik mijn gsm zou terug sturen? Het heeft wel wat gekost. Maar is het nog mogelijk dat ik een nieuwe krijg of etc. Heb hier niet echt veel verstand van dus. Het gsm is perfect in orde qua aan de buitenkant. Geen beschadigingen. 

 

 

 

Met vriendelijke vriendelijke groeten 

Sissemie1234

0 Likes
16 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Scherm hapert bij Huawei P30 Lite new edition

Ken iemand met een Samsung smartphone en die heeft sinds Android 10 ook veel problemen met zijn toestel, denk dat er op de versie 10 meer bugs inzitten en enkele instellingen veranderen zodat je het weer moet nakijken,

1 ding dat ook veel gebeurt is het in stand-by gaan van de internet connectie als die uit staat, bv luisterend naar een internet radio via de smartphone en hem dan uit zet (geen volledige uit stand maar stand-by) dan valt het internet ook uit na enkele min. 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1680
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Scherm hapert bij Huawei P30 Lite new edition

@NofanTasi ja inderdaad van 9 naar 10.1 sindsdien altijd maar problemen met google apps.

Hopelijk gaat dit snel veranderen. 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes