Beantwoorden
Jeppa
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Wereld gedichtendag Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Webwinkel voor toestellen werkt niet.

Hoi,

Telkens ik naar de ´toestellen met korting´ pagina surf op men telefoon (S23 ultra) via chrome, blijft deze pagina continu herladen. Iemand die dit nog ervaart?

Rest van de site lijkt zonder problemen te werken.

Thanks

 

Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Toestellenshop Telenet

Tags (1)
0 Likes
6 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Webwinkel voor toestellen werkt niet.

Ik heb het zonet eens getest op mijn A53 5G en dat werkt zonder probleem. Chrome opgestart, naar "mijn telenet" en  daar "mijn toestelkortingen" opengedaan.

Ik kan er vlot doorheen surfen en niks hapert.

Ik heb de test wel via 4G gedaan, gewoon omdat ik vergeten was om naar WIFi over te schakelen, maar dat zou eigenlijk geen invloed mogen hebben.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 515
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Webwinkel voor toestellen werkt niet.


@Jeppa  schreef:

Hoi,

Telkens ik naar de ´toestellen met korting´ pagina surf op men telefoon (S23 ultra) via chrome, blijft deze pagina continu herladen. Iemand die dit nog ervaart?

Rest van de site lijkt zonder problemen te werken.

Thanks


Misschien omdat de S23 Ultra pas vanaf volgende maand te koop is?

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Webwinkel voor toestellen werkt niet.

@Santa 

Wou tzelfste zegge as joke 😛🤡

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Webwinkel voor toestellen werkt niet.

@Jeppa 

Als ik naar de kortingen surf via 'mijn Telenet' en dan naar de toestellen zie ik niet eens de S23 Ultra staan en heb de cache en cookies leeg gemaakt ( zoals elke dag voor ik start op chrome ). 

Maar dat toestel is niet eens te koop aangezien de presentatie nog niet geweest is dus bestellen ga je deze ook niet kunnen doen. 

Of wel bedoel je de S22 Ultra want die kan ik perfect bestellen als moet geen probleem , of wel bedoel om naar de wedstrijd pagina te gaan om de S23 Ultra te winnen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jeppa
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Wereld gedichtendag Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Webwinkel voor toestellen werkt niet.

Bedankt voor de snelle respons.

Ik bedoelde dat ik surf vanop een android toestel (s22 en niet 23, mijn vergissing) via chrome.

De site van toestellen blijft steeds herladen. Dit is voor mij al van in het begin zo. Laptop werkt wel. 

Jeppa

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Webwinkel voor toestellen werkt niet.

@Jeppa 

Zou eens je cache en cookies legen op je toestel , geschiedenis wissen en dan nog eens proberen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes