24751
netweters
|
152341
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hoi,
Telkens ik naar de ´toestellen met korting´ pagina surf op men telefoon (S23 ultra) via chrome, blijft deze pagina continu herladen. Iemand die dit nog ervaart?
Rest van de site lijkt zonder problemen te werken.
Thanks
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Toestellenshop Telenet
Ik heb het zonet eens getest op mijn A53 5G en dat werkt zonder probleem. Chrome opgestart, naar "mijn telenet" en daar "mijn toestelkortingen" opengedaan.
Ik kan er vlot doorheen surfen en niks hapert.
Ik heb de test wel via 4G gedaan, gewoon omdat ik vergeten was om naar WIFi over te schakelen, maar dat zou eigenlijk geen invloed mogen hebben.
@Jeppa schreef:Hoi,
Telkens ik naar de ´toestellen met korting´ pagina surf op men telefoon (S23 ultra) via chrome, blijft deze pagina continu herladen. Iemand die dit nog ervaart?
Rest van de site lijkt zonder problemen te werken.
Thanks
Misschien omdat de S23 Ultra pas vanaf volgende maand te koop is?
Wou tzelfste zegge as joke 😛🤡
Als ik naar de kortingen surf via 'mijn Telenet' en dan naar de toestellen zie ik niet eens de S23 Ultra staan en heb de cache en cookies leeg gemaakt ( zoals elke dag voor ik start op chrome ).
Maar dat toestel is niet eens te koop aangezien de presentatie nog niet geweest is dus bestellen ga je deze ook niet kunnen doen.
Of wel bedoel je de S22 Ultra want die kan ik perfect bestellen als moet geen probleem , of wel bedoel om naar de wedstrijd pagina te gaan om de S23 Ultra te winnen.
Bedankt voor de snelle respons.
Ik bedoelde dat ik surf vanop een android toestel (s22 en niet 23, mijn vergissing) via chrome.
De site van toestellen blijft steeds herladen. Dit is voor mij al van in het begin zo. Laptop werkt wel.
Jeppa