Beantwoorden
ismailoz
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

iPhone 14 Pro Max levertijd?

Hallo, ik heb 11 september via toestellen.telenet.be de iPhone 14 Pro Max (256gb / gold) besteld, ik heb buiten de betaalbevestiging niets meer gehoord. Ze zouden vanaf 16 september beschikbaar zijn voor levering, maar enig idee wat de voorraad hiervan zou zijn? Iemand reeds contact gehad met Telenet hierover? Alvast bedankt.

0 Likes
119 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2708
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

iPhone 14 Pro Max levertijd?

0 Likes
Lars_vl
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

iPhone 14 Pro Max levertijd?

Heb zelf de 14 pro max 128gb space black besteld op 09/09 en meteen een orderbevestiging ontvangen, maar verder radiostilte.

Je zou op zijn minst verwachten dat ze iets beter communiceren wanneer het over zulke bedragen gaat.

Overigens kon je ze bij Bol.com tot gisterenavond gewoon bestellen voor levering vandaag...

0 Likes
DennisM98
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Dat loopt vlotjes. A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

iPhone 14 Pro Max levertijd?

Hey, ik heb mijn 14 pro max in het zwart besteld op 9/9 om 14u toen ze meteen uit waren en zelfs ik heb nog steeds niets gehoord... Gisteren telenet gebeld hierover maar ze zeiden gewoon dat ze vanaf gisteren gingen verzenden dus dat ik gisteren of vandaag een mail zou krijgen hiervan, heb nog geen mail gehad tot nu toe. 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

iPhone 14 Pro Max levertijd?

Als men gaat zoeken hier op de Netweters ga je verschillende topics tegen komen met ongeveer dezelfde vragen enkel andere toestellen. Bij een nieuw toestel die besteld wordt online komen meestal dezelfde vragen , nu voor de iPhone andere keer een Samsung en zo kan ik door gaan. 

Zoals met elke release zal een nieuw toestel bevoorraad dienen te worden en zoals ook altijd zal de levering ervan wel even een tijd in beslag nemen. Dus zou zeggen heb een beetje geduld want je toestel zal wel geleverd worden. In de andere topics heb ik ook al gelezen dat sommige meer dan een maand aan het wachten waren. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jun
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

iPhone 14 Pro Max levertijd?

638FCB6D-133F-4A3F-8C66-5C7785157968.jpeg

 gisteren zag ik dit op de online shop “2-4 weken”. in het begin stond er levering vanaf 16/09. en toen was het een tijdje niet mogelijk om te bestellen omdat de pre-order eindigt op de releasedatum. dan was het gisteren weer mogelijk om te reserveren met een levertijd van 2-4 weken. nu weer stopten ze met het aannemen van reserveringen. Ik veronderstel dat ze eerst de levering van de pre-order binnen 2 - 4 weken willen uitvoeren, daarom zijn ze gestopt met het nemen van reserveren 

0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 499
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

iPhone 14 Pro Max levertijd?

Het kan alleszins geen kwaad om wat geduld te hebben als je deze via één van de kanalen van Telenet besteld. 

Trouwens moesten ze al massaal geleverd zijn dan worden we overspoeld met topics dat de iPhone 14 (Pro) nog geen verbinding kan maken met het 5G netwerk van Telenet. 😏


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

iPhone 14 Pro Max levertijd?

Ik heb nen iphone 14 pro wit besteld vorige vrijdag. Als je via apple bestelde wist je wanneer je die zou ontvangen, een paar uur erna was het op apple al levering half oktober.

Het is een keuze dat je maakt, 130 euro korting via telenet en wete da ge in een lange wachtrij staat of de volle pot betalen via apple en die op de releasedate ontvangen.

0 Likes
K-J
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

iPhone 14 Pro Max levertijd?

Hier net hetzelfde. Heb mijn iPhone 14 pro meteen besteld vanaf de moment deze online kwamen. Nog steeds niets. Ik krijg steeds het volgende antwoord:

Je toestel wordt geleverd vanaf 16 September met uitzondering van iPhone 14 Plus vanaf 7 Oktober, afhankelijk van de leveringen die wij van Apple ontvangen. Vanaf 16/09/2022 ga je dan ook de Track & Trace code ontvangen.”


Als iemand meer weet of zijn iPhone 14 pro ontvangen heeft hoor ik het graag  

in Nederland is het net hetzelfde: https://community.t-mobile.nl/bestellingen-en-leveringen-562/info-levertijden-apple-iphone-14-pro-34...

 

2CE97C8A-DFD7-4A02-9D3D-DB7D984F0668.png

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

iPhone 14 Pro Max levertijd?

@K-J 

Ik vermoed dat we gaan moeten wachten tot half oktober

0 Likes
Lars_vl
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

iPhone 14 Pro Max levertijd?

Laten we hopen dat er morgen een nieuwe batch binnen komt.

Of op zijn minst een mailtje van Telenet met een beetje extra informatie omtrent de levertermijnen

0 Likes
K-J
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

iPhone 14 Pro Max levertijd?

Dat zou toch eigenlijk niet mogen he. Zo een grote bedrijven als Apple en Telenet. Als ze geleverd worden vanaf de 16de, en je hebt bij de allereerste besteld, dan zou die er gewoon dan moeten zijn. 

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

iPhone 14 Pro Max levertijd?

@K-J Als je na enkele uren keer op de apple site zag je ook al dat levering half oktober ging zijn, het is een nieuwe release dus weet je dat er tekorten gaan zijn

0 Likes
K-J
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

iPhone 14 Pro Max levertijd?

Na enkel uren misschien, maar ik heb de eerste minuten besteld. En mag ik er toch van uit gaan dat ze na al die jaren toch wel met voorspellingen een stock kunnen aanleggen? En dat de mensen die de dag zelf bestellen toch op de geplande dag hun iPhone krijgen. 

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2708
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

iPhone 14 Pro Max levertijd?

In de buurlanden is eind oktober  en de winkels hebben voorrang dat hebben we bij samsung s22 ook gezien

ook was het  bijna een maand wachten online

0 Likes