Beantwoorden
Fredje34
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

gsm verloren

Hallo 

Ik ben vrijdag mijn gsm verloren , heb ondertussen mijn simkaart laten blokkeren .

Ik vraag me af of ik mits aanpassing van mijn abonement (kong unlimited) een andere gsm kan kopen aan een goedkopere prijs en of ik mijn gsm nummer kan recupereren?

 

0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

gsm verloren

@Fredje34  u kan ten allertijde een gsm erbij nemen bij een abonnement. Natuurlijk is het vervelend als de gestolen gsm ook op afbetaling was dan komt er een restwaarde vrij die eerst betaald moet worden. Betreft uw gsm nummer deze blijft actief die zetten ze op een andere simkaart.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

gsm verloren

Het nummer kan je behouden, even contact opnemen met Telenet:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/gsm-verloren-of-gestolen/

 

Een nieuw toestel aan verlaagde prijs, dat weet ik niet, maar je moet TN sowieso contacteren, dus kan je het net zo goed aan heb vragen.

 

Een (off-topic) opmerking: heb je je toestel nog niet proberen op te sporen? Zowel Android als iOS hebben standaard deze functie (Find my phone/Find my iPhone) geactiveerd. Het toestel moet uiteraard wel verbonden zijn met internet.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Fredje34
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

gsm verloren

Hallo Patrick37

gsm is niet gestolen , ben hem verloren .

Heb direct men simkaart laten blokkeren en was gsm al betaald .

Ik vraag me zelfs af of ik men abonement kan aanpassen want heb al kong unlimited?

0 Likes
M_016
Experienced Veelweter
Berichten: 228
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

gsm verloren

Blokkeren was niet echt nodig. Als je direct naar een Center gaat en ee nieuw simkaartje vraagt voor je nummer, krijg je dat direct en kan er niemand maar dan ook niemand nog met het oude kaartje bellen.

Telenet heeft altijd aanbiedingen lopen van nieuwe smartphones. Je moet daarvoor zelfs niet van abonnement veranderen. Enige voorwaarde is dat als je reeds gebruikt hebt gemaakt van zo'n aanbod dit reeds moet vervallen zijn, wat meestal na 1 of 2 jaar zo is.

Dus eerste werk: Naar een Center voor een nieuwe simkaart en eventueel een nieuwe smartphone al of niet uit het Telenet aanbod. Als je dinsdagmorgen om 9u aan de deur staat kan je tegen 10 u terug bellen. 🤗



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

gsm verloren

@igvfer 

Bij ons zijn ze maar om 10 uur open, dus kan je maar om 11 uur bellen.😂

Never trust in Dust
0 Likes