24757
netweters
|
152456
antwoorden
|
20708
vragen
|
Op 23 augustus bestelde ik een Iphone SE 128Gb.
Na 2 werkdagen geleverd wordt vermeld.
Na nu 12 dagen heb ik zelfs nog geen bericht gekregen van verzending!
Ik stuurde reeds 2 klachtenmails.
1 antwoord kreeg ik om toch nog even geduld te hebben.
Ik betaalde meteen via bankcontact, kreeg een mail van bestelling, maar nadien is het stil.
Heel graag had ik toch gehad dat dit nagekeken kan worden, aangezien Telenet nu mijn geld reeds bijna 2 weken heeft, en ik nog steeds niets krijg te horen!
Vriendelijke groeten,
Katrien
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat is een heel vervelende situatie voor u, maar helaas kunnen wij daar ook niets aan doen.
Netweters is een forum voor en door Telenet klanten, wij hebben dus totaal geen inzage in klantendossiers.
Je zal u toch moeten richten tot de klantendienst, hetzij telefonisch hetzij via sociale media (messenger, whatsapp, twitter)
Hey @DevelK
Je mag ons hier inderdaad via sociale media voor contacteren.
Hiervoor mag je ons via Facebook, Twitter of WhatsApp een privéberichtje sturen met je klantnummer en een korte omschrijving van het probleem.
Dan zoeken we graag samen met jou naar een oplossing.
Hey @DevelK ,
hoe is dit dan nog afgelopen ?
Ik zit momenteel met hetzelfde probleem met de Iphone 12.
Grtn Gilles
De ervaring leert dat het niet echt aangeraden is om bij uitkomen van nieuwe Apple toestellen massaal online te bestellen. Daar zijn iedere keer weer problemen mee ...
Geduld oefenen of in een winkel kopen.
@StefaanHzal inderdaad volgende keer in de winkel zijn dat ik iets ga kopen/bestellen .
Ik begrijp dat er vertragingen zijn ivm de coronacrisis of het feit dat de Iphone 12 net op de markt is , maar het frustrerende is dat ik niet weet hoe of waar mijn pakket momenteel is terwijl ik al betaald heb en mijn garantie al loopt op het toestel vanaf 26 oktober terwijl ik het toestel nog niet heb .
Kan aan PostNL liggen ook natuurlijk , maar heb ondertussen al 2 pakketjes ontvangen van PostNL die afgelopen weekend heb besteld .
Nog maar beetje wachten zeker ?
@GillesCauwels "De wettelijke garantie begint te lopen vanaf de levering van het goed aan de consument."
Bron: FOD Economie