iPhone laten herstellen onder garantie bij Telenet
Ik heb eind oktober 2024 een iPhone 16 Pro gekocht met de klantenkorting via de webshop van Telenet.
Op kerstdag kon ik plots geen verbinding maken met mijn simkaart. Even dacht ik dat het aan de sim lag aangezien deze al enkele jaren oud is, maar toen ik mijn simkaart in een andere iPhone stak werkte deze wel, en toen ik een andere simkaart in mijn iPhone stak, kon deze ook niet gevonden worden. Het probleem ligt dus bij de iPhone.
Omdat ik deze heb gekocht bij Telenet was ik dus genoodzaakt om deze binnen te brengen bij een Telenet Checkpoint en niet bij bijvoorbeeld Lab9. Zo gezegd, zo gedaan, maar ik ga deze dus 3 à 4 weken kwijt zijn! En ik moest eerst 59 euro betalen om de iPhone op te sturen maar die zal ik wel terugkrijgen als de iPhone onder garantie kan hersteld worden.
Zijn er hier mensen die een gelijkaardige ervaring hadden met de herstelling onder garantie via Telenet? Hoe vlot verliep het totale proces?
- Labels:
-
garantie
-
iPhone
-
Klantenprijs