Beantwoorden
brevae
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! Pageturner! It's your third party!

klantenkorting niet beschikbaar

Ik wil een nieuwe gsm via telenet kopen en als ik niet ingelogd ben zie ik de originele prijs doorstreept en dan de klantenprijs. Maar zodra ik me inlog met het hoofdaccount of eender welk account, is alleen de originele prijs beschikbaar. Ook als ik verder ga met de bestelling kan ik nergens kiezen voor de klantenprijs, terwijl ik er wel nog drie beschikbaar heb. Iemand die me hierbij kan helpen?

8 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

klantenkorting niet beschikbaar

@brevae  heb even getest en ook geprobeerd maar hier werkt het goed. Zie dus de klantenprijs en de originele prijs ook als ik zogezegd ga bestellen krijg ik de klantenkorting te zien. Beste kan je eens je geschiedenis legen eventueel ook je cash en cookies ( tenzij je er yelo play of telenettv website op hebt staan ) Ook kan je eens proberen met een andere browser. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

klantenkorting niet beschikbaar

@brevae 

Ga naar mijn Telenet en kies onder Administratie 'Je toestel kortingen'.  Het aantal kortingen, maximum 5, hangt af van het aantal reeds gebruikte kortingen de laatste 12 maanden.

0 Likes
brevae
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! Pageturner! It's your third party!

klantenkorting niet beschikbaar

@patrick37 Ik heb net mijn cache en cookies verwijdert en ook eens geprobeerd met google Chrome in plaats van safari en dan nog werkt het niet. Wat ook vreemd is dat als ik me inlog op telenet en dan naar de gsm's ga die zich automatisch weer uitlogt.

0 Likes
brevae
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! Pageturner! It's your third party!

klantenkorting niet beschikbaar

@janne_man Ik heb 5 klantenkorting die ik mag gebruiken, waaronder er 2 in gebruik zijn. Dus normaal gezien heb ik er nog 3 die ik kan gebruiken.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

klantenkorting niet beschikbaar

@brevae  dat is inderdaad bizar. Heb met Chrome geprobeerd , dus via mijn telenet en de kortingsbon aangeklikt en dan kan ik verder bestellen met korting. Ook via safari geprobeerd en geen enkel probleem ondervonden. Heb je misschien nog een andere pc of laptop dat je eens kan proberen zodat je zeker bent dat het niet pc gebonden is ? Je kan altijd eens contact opnemen met de klantendienst om het te laten nakijken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Smets56
Freshman Meerweter
Berichten: 54
Topicwurm! Say what?! Complimentendag On a roll...

klantenkorting niet beschikbaar

Mijn schoonouders hebben dit ook, blijkbaar is dit omdat er 2 klantennummers in gebruik zijn.

Voordien op BTW nummer, nu prive, echter blijft de eerste ook nog gelinkt en in gebruik.

Alles is gemaakt op de prive en daar kunnen ook geen kortingen gebruikt worden op de online shop, wel in de winkel.

Alles we op het andere klantenummer een login zouden maken kunnen we deze kortingen wel online gebruiken.

Misschien is dit bij u ook zo?

0 Likes
brevae
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! Pageturner! It's your third party!

klantenkorting niet beschikbaar

@Smets56 dit zou wel eens het probleem kunnen zijn? Weet u misschien ook hoe ik dit online kan veranderen of is dit iets wat Telenet zelf moet doen?

0 Likes
Smets56
Freshman Meerweter
Berichten: 54
Topicwurm! Say what?! Complimentendag On a roll...

klantenkorting niet beschikbaar

Eens bellen met TN en vragen of er meerdere logins beschikbaar zijn op dit moment en even aanhalen dat de korting niet zichtbaar is.?

Leg dan ook even mijn situatie uit, zodat ze zeker ook die denkpiste afgaan.

0 Likes