|
25.677
netweters
|
158.900
antwoorden
|
|
21.427
vragen
|
nu mijn vaste lijn telefonie uit whoppa is er goedkoper alternatief? wat met de hardware telefonie? (kastje in de garage)
Oei Patrick je gaat iets meer info moeten geven.
Je hebt nu Whoppa maar wil je vaste lijn opzeggen? Welke andere producten heb je nog (tv, internet, mobiel)? Wij weten ook niet welke prijs je betaalt, we kunnen dus moeilijk inschatten wat er goedkoper is.
Heb je een foto van het kastje in je garage?
Voor persoonlijk advies kan je ook altijd contact opnemen met de klantendienst (via 0800 66 046 of chat) of langs gaan in een Telenet Winkelpunt. Zij weten exact welke producten je nu hebt en wat dus de gevolgen zijn van je aanpassing

Lang verhaal ;Nieuwe modem komen plaatsen, problemen vaste lijn 2 telefoons stuk rechtstreeks in modem niets meer . de man van telenet heeft gewoon de lijn eruit gegooid probleem opgelost.ikbetaal nog wel steeds hetzelfde bedrag . Whoppa ook mijn powerlines zouden niet compatiebel zijn met de nieuwe modem 2 in gebruik 1 huur 1in aankoop.volgens die man beter pods instaleren Ivm wifi 5 naar wifi6 dacht ik reeds gebeld met telenet moest eerst mijn factuur afwachten. ik had gehoopt op een compensatie telefoons , powerlines.