24768
netweters
|
152540
antwoorden
|
20718
vragen
|
Ook ontvangen en besteld , maar geen bevestigingsmail
Mijn eerste bevindingen van de 360 pods:
positieve punten:
- installatie is zeer vlot verlopen
- ik lever nooit meer deze pods in voor de access of powerlines ze zijn next level zoals qua bereik en verbinding
kan beter:
- WiFi 6 aub
- WPA3 wachtwoordbeveiliging?
- bij de installatie misschien standaard een kleine Speedtest weergeven (Speedtest tussen de 2 pods) of melding geven als de pods iets te ver staan, dat een andere plaats aanbevolen is.
hieronder een Speedtest van de 2 pods:
Met de Powerline had je natuurlijk terug een stopcontact vrij, met deze pod verlies je natuurlijk een stopcontact
Zijn de beide Pods verbonden via utp of enkel de eerste op de modem
ik heb nog het voordeel dat de beide pods via de muur met utp verbonden naar mijn modem
Als ik de tweede Pod verbind via utp naar modem haal ik nog 80mbs wat niet echt logisch is toch ?? zonder utp vlot boven 500 mbs op eerste Pod die wel met modem verbonden is ook vlot boven 500 mbs vindt dit raar of zit daar enige logica in 🤔🤔
Heb je de 2de pod gewoon verbonden met utp of heb je hem opnieuw ingesteld via de app en dan aangesloten via utp?
Beide geprobeerd beste resultaat is tweede Pod via wifi en niet via Utp blijf dit raar vinden klantendienst kon daar ook niet direct een verklaring aan geven 🫤
heeft er iemand die recent de bestelling heeft gedaan, nu een bevestigingsmail gekregen of een tracknr van postnl ? Ik tot op heden niet
@rolelael ik heb ze donderdag besteld, zaterdag ontvangen. geen bevestigingsmail gekregen maar je krijgt wel een mail van PostNL als ze onderweg zijn.
wat ik straf vind: ik kreeg de mail, besliste om erop in te gaan en een startpakket te bestellen. Dit werd op het adres geleverd waar ik ondertussen meer dan twaalf jaar geleden woonde, terwijl al mijn gegevens juist staan bij telenet. ik heb dit direct gemeld bij de klantendienst en na herhaaldelijk zelf te moeten terugbellen omdat niemand me kon zeggen hoe of wat... krijg ik na bijna een maand bericht dat er een dossier opgesteld is en dat ik verzocht word de pods te gaan ophalen bij de huidige bewoner van mijn oude woning. Dit vind ik toch echt niet kunnen dat ik als klant opdraai voor een fout van telenet... echt niet
Ik heb ze afgelopen donderdag besteld, maar tot op heden niets meer vernomen
Update : mail ontvangen ivm gebruikersovereenkomst en de kost van de wifi 360°
Nu maar hopen dat de eerste maand idd gratis is en niet wordt aangerekend
Hier enkel een mail gekregen met de aangepast gebruiksvoorwaarden en vandaag stond PostNL opeens aan de deur...
Tot op heden geen probleem ermee, spijtig dat je wel een stopcontact verliest hiermee.
Eens testen tot hoever het bereik nu is van de pods
@robbyvanhecke schreef:... knip .... krijg ik na bijna een maand bericht dat er een dossier opgesteld is en dat ik verzocht word de pods te gaan ophalen bij de huidige bewoner van mijn oude woning. Dit vind ik toch echt niet kunnen dat ik als klant opdraai voor een fout van telenet... echt niet
Daar kan ik u in volgen. Ik zou dat inderdaad niet zelf doen vermits je er geen fout aan hebt. Ik zou hun dat duidelijk, schriftelijk mededelen. Kunnen ze dan toevoegen aan hun dossier.