Beantwoorden
Vintage
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

360° pod sinds 2 dagen geen verbinding meer.

Dit jaar werd alle bekabeling in mijn woning vernieuwd en werden er ook twee Telenet Pods geïnstalleerd. Tot enkele dagen geleden functioneerden deze probleemloos. Sinds kort valt de Pod op de eerste verdieping echter regelmatig uit en start hij vaak niet meer op. Ik heb reeds alle standaardprocedures uitgevoerd, inclusief het verwisselen van de Pods. Beide toestellen werken perfect, behalve wanneer één van hen op de bovenverdieping wordt aangesloten. In dat geval valt de Pod telkens uit. Ik heb op dit moment geen idee wat de oorzaak of oplossing kan zijn en ontvang daarom graag jullie ondersteuning om dit probleem op te lossen.

Alvast bedankt voor de hulp.

2 reacties
Janneke_Dust
Experienced Meesterweter
Berichten: 2633
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 Vraagbaakkampioen!

360° pod sinds 2 dagen geen verbinding meer.

ls je een WiFi analyser installeert op een toestel dan kan je kijken in welke band en  met welk kanaal ieder toestel uitzend.

Als je dit doet als alles werkt, en wanneer er problemen zijn, kan dit een aanwijzing zijn naar het probleem.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 6126
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! De gouden postveer is voor jou

360° pod sinds 2 dagen geen verbinding meer.

Het signaal is te zwak om nog verbinding te kunnen maken met boven.