360°pods raken maar niet geïnstalleerd + Apple Homepod
Al jaren aan het sukkelen met WiFi hier in ons huis. Met 4 Accesspoints lukte het een beetje om toch overal WiFi te krijgen. Echter, de nieuwe Apple Homepods kon ik maar niet koppelen. Apple gecontacteerd: het lag aan de internetleverancier.
Telenet gebeld, probleem uitgelegd. Hun oplossing? In plaats van de Accesspoints nemen we best de 360°pods en dan gaat alles opgelost zijn.
Vandaag kwam dan eindelijk de technieker. De modem gaf immers ook geen WiFi dus heeft hij die dan ook maar vervangen.
Na een uur moest ik hem uitschrijven uit het systeem: hij kon maar niet op het internet dus vertrok hij naar een volgende klant. Die 360°-pods waren wel ingestoken maar werkten voor geen 100m. De modem gaf ook nog niets van internet.
Daar zit je dan: vraag je voor beter internet, krijg je geen internet.
Na twee uren te wachten op internet teruggebeld naar de technische dienst. Zij wisten van geen 360°-pods bij mij, zagen niets staan in het systeem. En ook al waren ze intussen al twee uren ingestoken, niets werkte. Na aanpassingen via Telenet zelf, had ik wel eindelijk internet via de modem.
Maar we zijn nu 12u later en de 360°-pods werken nog steeds niet, ook al zijn ze verbonden met een UTP-kabel.
Ik heb dan maar terug een Access-point ingestoken waardoor ik nu wel wat Wifi heb, maar het is dus niet door die befaamde 360°-pods.
Heb ook geprobeerd de Apple Homepod te configuren, maar ook die weigert geconfigureerd te geraken.
Ik sta nog verder van huis dan gisterenavond.
Hoe kan ik die 360°-pods aan de praat krijgen én mijn Apple Homepod eindelijk configureren?