24772
netweters
|
152594
antwoorden
|
20720
vragen
|
Ik heb onlangs men acces Pont proberen installeren maar lukt niet. Het ledlicht knipper Geel en WiFi lichtje brandt groen. Dus in fase 3. Is boven op slaapkamer. Kan er wel opnames van beneden bekijken groetjes
Titel aangepast door @Tae-Yoon | Vorige titel: Acces point
en kunnen we daar dan uit afleiden dat je digicorder of digibox boven wel interactief is ? En vind je het draadloos netwerk terug of vind je dat ook niet terug ?
@Pascal1968 Vermits je zegt dat je opnames kan bekijken van je digicorder die ergens anders staat heb je blijkbaar wel connectie op die UTP kabel. En we gaan er vanuit dat je geen eigen router hebt en alleen die van Telenet.
Trek het UTP kabeltje uit uw digibox boven en steek het in het Acces Point. Van het Acces Point naar uw digibox maak je verbinding met een extra UTP kabeltje.
Uw digibox zou nu als vanouds moeten werken. In "Mijn Telenet" ga je nakijken of alles op een wifi Netwerk staat. Is dat niet zo, schakel dat in.
Zie ook: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/guide/telenet-access-point-installeren/#/Verder1
Digibox is ok maar blijkbaar is rest niet goed inderdaad 😒
Lukt niet gaat weer over op groen wifi licht en geel pinkend ledlicht
reset je AP eens en probeer deze dan eens opnieuw in te stellen.
Resetten is dat dan alles weer afkoppelen en opnieuw opstarten. Heb dat al gedaan lukt niet
En heb je de link gebruikt en gelezen en gevolgd die @igvfer erbij heeft gegeven in zijn post ?
Waar vind je dat in mijn telenet
Als je inlogt in 'mijn telenet' dan kan je naar je thuisnetwerk.
Als je daar op klikt kan je verder gaan.
Als het hier gaat over het telenet access point dan kan je deze resetten door het knopje achteraan het toestel een 10tal sec in te drukken. Access point start dan terug op vanaf fabrieksinstellingen. Opstart kan wel enkele minuten duren.
Vind dat niet bij mij
Kan je ook een @ voor iemand zijn naam zetten dan is het makkelijk op wie je zijn vraag beantwoord. Want ik vind het niet weten we niet wie of je wat je er mee bedoeld.
Staat niet in men netwerk maar bij gehuurde staat die wel en staat zogezegd geactiveerd
opnames = lokaal delen via 192 inhome ip
AP die geel pinkt = krijgt geen "toevoer/internet"
Kijk eens achteraan de AP, pinkt je ledje bij de blauwe poort? (toevoer UTP)