Beantwoorden
ErikC
Experienced Weetjesweter
Wereld gedichtendag Star Wars Day Tien op tien! It's your ninth party!

Apart wifi gasten netwerk

Ik weet dat deze vraag reeds gesteld geweest is en dat een apart gastennetwerk toen niet op de radar stond bij Telenet.

Dus een herhaal vraag voor de Telenet moderatoren ….
Wanneer krijgen Telenet klanten de beschikking over een apart gasten netwerk ? 
Het is eigenlijk echt niet meer van deze tijd dat deze functie niet beschikbaar is. Ik zit nu bij mijn zoon die Orange-klant is en hij heeft bij Orange wel een gastennetwerk. Ik dacht dat Telenet het premium merk is zoals men mij steeds voorhoud wanneer de prijzen stijgen. 

En om heel eerlijk te zijn … ik wil het niet gebruiken voor echte gasten want die betrouw ik wel. Ik wil een aantal toestellen op het gastennetwerk hangen en dus gescheiden van mijn basis computerinfrastructuur. Dit is common sense in het kader van basis beveiliging.
Dus ook daarom, kom a.u.b. met die basisfunctie Telenet. We betalen genoeg voor basisfunctionaliteit en jullie beloven steeds meer te doen dan de basis van de concurrentie (zelfs de interne zoals Orange). 

30 reacties
dannyro
Freshman Veelweter
Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter! BINGO!

Apart wifi gasten netwerk

Dan zal je zoals zovelen hier best een eigen router overwegen. Voor alle duidelijkheid heb ik dat hier ook zo geconfigureerd. Wifi op de Telenet modem staat uit. Eigen netwerk achter de Telenet modem. Voorlopig weinig andere mogelijkheden voor U.