Beantwoorden
Ex-Netweter
 

België blijft superduur...

Dag netweters

 

Jullie weten ondertussen dat ik 18 ben... Heb het zonet eens met m'n ouders erover gehad: "Internet in België is schreinend duur tegenover alle buurlanden".

 

Omdat ik plan om over enkele jaren mijn eigen stekje wil, was ik al aan het zoeken (waar mijn ouders ook aan meewerken) maar zei zagen dit ook en vonden het de moeite om dit aan jullie mee te delen. Wanneer wordt die duopolie is ten einde gebracht? €60 voor ongelimiteerd internet is wel erg duur. 

 

0 Likes
19 reacties
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

België blijft superduur...

@igvfer Je redenering klopt volledig. Als je bijvoorbeeld een combinatie van internet, mobiel ( 2 abonnementen) en digitale tv neemt kan je beter voor een Wigo gaan. Daar zit dan nog de vaste lijn bij inbegrepen. 

0 Likes
Ex-Netweter
 

België blijft superduur...

@fieldoxide @igvfer er is nog iets tring is gekoppeld aan de vaste lijn, en ik gebruik bijna altijd tring om gekende redenen.

Jos

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

België blijft superduur...


@fieldoxide  schreef:

@m-jan20 Deze bundel is echt mijn ding niet. Mijn gezin en ik zijn nog echte vaste tv kijkers op een groot scherm. Echt live tv kijken is wel verminderd de laatste jaren, we kijken vooral opnames op de tv-box. 

Ik hoop wel dat er in de toekomst nog een bundel op de markt kan komen met een vast aantal tv zenders ( 20 is meer dan voldoende voor mij), vast internet, mobiel maar geen vaste lijn meer. 

Die play en play more interesseren mij ook eigenlijk niet aangezien ik een Netflix abonnement zit. 


Wij zijn thuis met 6, en dus is WIGO de perfecte bundel voor ons. Ik ben helemaal geen fan van een TV-Box omdat de kwaliteit erbarmelijk slecht is vergeleken met onze Apple TV 4K. Het verschil tussen een Netflix film en een opgenomen film is fenomenaal. Ik kijk zelfs VRT programma's via VRT NU op de Apple TV i.p.v. via Terugkijk-TV omdat het kwaliteitsverschil zo groot is. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

België blijft superduur...

@m-jan20 Ik had geen idee dat je VRTNU via Apple tv kan bekijken. 

Is dat dan een native app van VRT op de Apple tv? 

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

België blijft superduur...

@fieldoxide Jammer genoeg geen Native app, maar VRT NU ondersteunt wel AirPlay


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes