24.864
netweters
|
153.299
antwoorden
|
20.795
vragen
|
Hallo,
Ik heb steeds PLAY MORE gehad waar ik de serie FARGO volg. Sinds het heugelijke nieuws gisteren dat er nog enkel via STREAMZ kan gekeken worden, vind ik op STREAMZ deze serie niet meer terug? Volgens mij zouden play more en Streamz toch dezelfde content moeten aanbieden of niet? Ik vind via mijn decoder en dan in de menu PLAY More de serie wel nog terug maar dus in STREAMZ niet?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste,
u vraagt mij om sommige woorden achterwege te laten maar vandaag ben ik tot nog een andere conclusie gekomen. Ik heb steeds PLAY MORE gehad waar ik de serie FARGO volg. Sinds het heugelijke nieuws gisteren dat er nog enkel via STREAMZ kan gekeken worden, vind ik op STREAMZ deze serie niet meer terug? Volgens mij zouden play more en Streamz toch dezelfde content moeten aanbieden of niet? En ik lees nu ook dat ik beter niet zou beginne aan een TV BOX IP maar beter een TV Box zonder IP zou vragen...Telenet is gewoon niet meer mee of zit vol bugs of slecht werkend materiaal. Dit valt toch niet te ontkennen?
@Franka49704 ik heb net de app eens opengedaan van Streamz en vind Fargo wel degelijk terug, je hebt er misschien overgekeken, en heb geen speciaal duur abbo, heb het abco met reclame, het goedkoopste.
@Franka49704 zoals in het ander topic gezegd, ik vind dit degelijk wel terug in de streamz app
ik heb net gekeken en via de zoek optie geeft hij niks, waar heb je hem gevonden?
ik heb nu STREAMZ open op mijn GSM en via zoeken geeft hij alleen dit??? ik kan niet meer volgen want ik gelof je 100%
@Franka49704 van zodra de @Moderator de foto's heeft goedgekeurd kunnen we alles zien, ik heb ook een foto gepost met de serie Fargo op streamz dat het er opstaat.
ik heb als abbo in de app staan" PREMIUM + "
@Franka49704 ik heb het laagste abbo, dus dan zou dat bij de hogere ook moeten inzitten.
ik kan je foto al een tijdje zien hoor maar ik wil uw kostbare tijd niet uitputten, ik begrijp er compleet niks meer van
@Franka49704 vind het ook raar dat je deze niet terug vind en ik wel, op pc ook eens gecheckt en daarop ook terug te vinden, 5 seizoenen.
wil je nu eens wat weten, wanneer ik een ander kijkprofiel kies ( van mijn vrouw) vind ik het wel terug???
Klopt staat er in
Iedereen kan nu de app downloaden van streamz om te zien wat er op staat
En zaken gratis zien
Is om meer klanten te lokken
dus waneer ik het profiel van mijn vrouw of zoon neem, vind ik het terug en bij mijn profiel dus niet...ik word zot, hetzelfde op de pc via de site???