Beantwoorden
JarneChris
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Elk weekend extreem traag internet gedurende 6 maanden

Beste Netweters,

Ik hoop dat jullie allemaal kunnen genieten van het weekend. Hier kunnen we tegenwoordig onder het weekend niet meer genieten van een avondje Netflix. Dit doordat wij elk weekend opnieuw extreem traag internet hebben, dit is al verschillende keren gemeld bij de klantendienst. Er wordt dat altijd een technieker gestuurd die ziet dat er iets fout zit op het netwerk en elke keer wordt er tegen ons gezed "we gaan het oplossen maar we vragen even geduld". Ik heb al een half jaar geduld en de problemen raken niet opgelsot ben het echt beu!

20200104_215239.jpg

Tags (2)
0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Elk weekend extreem traag internet gedurende 6 maanden

@JarneChris  ai ai dat is een vervelend iets en kan mij goed voorstellen dat het weekend dus niet goed verloopt en fijn is. Voor het probleem zijn er dus al techniekers geweest en hebben dus al vastgesteld waar de oorzaak ligt van het probleem dat is al gunstig. Nu nog een oplossing en vermoedelijk hebben ze werken aangevraagd , dus geplande werken , en daar gaat een tijd over heen. Beetje afhankelijk waar op het netwerk ze iets gaan doen kan daar wel een tijd over gaan. Als ze op de straat moeten werken dient men een vergunning te hebben en een graaf ploeg en daarbij een technieker die de werken doet. Dus ja dan kan het ff duren voordat er iets gedaan wordt en zes maanden is geen uitzondering hoe ergerlijk het ook is.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Elk weekend extreem traag internet gedurende 6 maanden

Vraag/eis volgende keer dat ze een dossier aanmaken. Dat moet je dan wel bij Telenet doen. Klachten neerleggen via dit forum is immers niet mogelijk.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
JarneChris
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Elk weekend extreem traag internet gedurende 6 maanden

Bedankt om dit even te laten weten. Inmiddels zou er wel een dossier aangemaakt voor dit probleem (meldingen van buren,...). Nu snap ook wel dat als het zo is wat de technieker(s) zeiden dat de node overbelast zou zijn dat er niet zomaar op 123 een extra gezet kan worden. Maar viel me gewoon op dat er al enige tijd over is gegaan.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Elk weekend extreem traag internet gedurende 6 maanden


@JarneChris  schreef:

Ik heb al een half jaar geduld en de problemen raken niet opgelost ben het echt beu!



De snelheid die je hier laat tonen (0.23 mbps download, 2.39 mbps upload) heeft absoluut niets te maken met een overbelaste node, maar duidelijk een (serieus) technisch probleem.

Bij een "gewone" overbelasting (overbooking) haal je natuurlijk niet de volle snelheid (gezien je de bandbreedte moet delen), en kan het dus wat trager gaan, maar toch niet op die manier ...

 

Ik zou toch geen half jaar geduld hebben!

0 Likes
JarneChris
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Elk weekend extreem traag internet gedurende 6 maanden

Tja wat kan je er zelf aan doen? Techniekers werken helaas niet tijdens het weekend dus als zei komen halen we toch 100mbps (we hebben fiber 300). Zelf zeggen ze hierover dat dit ook niet optimaal is. Maar ja de concurrentie is niet veel beter😣

0 Likes