Beantwoorden
Omit
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken!

Foutmelding in Telenet-app bij activatie wifi-pods?

Ik heb vorige week nieuwe router en 3 WiFi pods gaan ophalen in de shop. Deze werken maar krijg steeds foutmeldingen in de Telenet app. Het activeren van de pods lukt niet en daardoor kan ik ze niet goed afstellen.Heb contact gehad met de Telenet app en ze hebben een dossier geopend. Dat was het dan . Wat nu ? 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: WiFi netwerk, Oeps er ging iets mis!

0 Likes
8 reacties
Rik12
Freshman Veelweter
WOW! Een bus vol! Topicvreter! BINGO!

Hiervoor moet je wachten tot je aan de beurt komt bij de "achterliggende dienst" ook wel de TBO (Technical Back Office) genoemd als uw dossier behandeld is krijg je ofwel een sms , email of je wordt door deze dienst opgebeld meer kan je niet doen.

tip: Wanneer een telenet medewerker zegt dat hij een dossier voor de achterliggende dienst gaat maken vraag dan steeds naar het referentienummer zo ben je zeker dat er daadwerkelijk een dossier opgemaakt is.

Sinds jij nu een dienst hebt die momenteel niet werkt door het activatie probleem mag je wel voorkruipen in de wachtrij.

0 Likes
xilef
Freshman Beetjesweter
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Vorige week 2 WIFI pods besteld. Gaf geen verbetering WIFI signaal. Ik krijg steeds op app de foutmelding :"oeps er ging iets mis". Telenet gecontacteerd en men opende een dossier en men zou het oplossen en mij terugbellen. Na 2 dagen nog geen oplossing en niet teruggebeld. Terug telenet gecontacteerd en dossier bleek gesloten te zijn omdat het zogezegd opgelost was. Terug nieuw dossier aangemaakt en nu wachten maar. Zal het dossier terug gesloten worden zonder oplossing? Hopelijk niet.

Als ik al die commentaren over die pods lees dan is het toch wel duidelijk dat die niet voldoende uitgetest geweest zijn.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

@Omit @xilef er lijkt op dit moment een probleem te zijn met de Telenet-app voor het activeren van de 360° pods. Telenet is ervan op de hoogte en lost dit zo snel mogelijk op, sorry voor het ongemak! 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
xilef
Freshman Beetjesweter
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Wat is zo snel mogelijk ?  Ik wacht nu al een week op een oplossing.

0 Likes
Suzy
Community Manager

@xilef we hebben pas sinds gisterenochtend weet van dit probleem met activatie van wifi-pods via de Telenet-app. Zodra we nieuws krijgen dat het is opgelost, zullen we het hier laten weten. 

Community Manager

0 Likes
Dragon_Racing
Freshman Meerweter
Topicwurm! Goed bezig! It's your ninth party! Wereld gedichtendag

Ik heb een hele tijd last gehad met activatie van 1 pod. 

Was ook onder de aktie van de eerste 3 maanden gratis. 

Na 2.5 maand wachten is eindelijk deze geactiveerd. 

Dus men gratis periode 🙄 ook door de neus geboord. 

Al bericht gedaan daarover aan telenet.... Maar tot nu toe geen enkele reactie. 

En de eerste 3 maanden gratis? Juist het nieuwe factuur gekregen... En telenet zit daar met de datums wat te spelen zodat zij 0.50 eur toch kunnen aanrekenen voor de pod 🙄

Dus de mogelijkheid bestaat dat de pod gewoon terug weg gaat om 2 redenen.

1. Die zogenaamde 3 maanden 

2. Snelheid. 

Met de pod heb ik volle ontvangst. Zonder de pod 1 streepje minder op het geconnecteerde toestel.

Maar met de pod heb ik een lagere snelheid dan zonder de pod.  Dus zonder pod is de wifi sneller 🤷🏻

0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Best nog eens melden https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-een-klacht-over-telenet-waar-kan-ik-terecht/

Dan maken ze een creditnota op

Wel raar dat de pods geen goede snelheid geven er zal nog iets niet goed zijn

0 Likes
Suzy
Community Manager

Zelf was ik even afwezig en zie dat er hier nog geen update werd gegeven.
We hebben alvast bevestiging gekregen op 20/07 dat dit probleem opgelost werd. 

Community Manager

0 Likes