Beantwoorden
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Free G verdwijnt op 23/10/2022

Free G verdwijnt op 23/10/2022

Deze service stopt daardoor op 23/10/2022. Vanaf dan gaat je dataverkeer binnen de Telenet tv-apps, Facebook Messenger en WhatsApp ook van je abonnement af.

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/free-g/

 

0 Likes
4 reacties
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Free G verdwijnt op 23/10/2022

En daar kunnen we alleen maar blij om zijn. Telenet en andere telecombedrijven bevoordeelde bepaalde diensten door deze niet te laten meetellen in hun databundel. Zoiets gaf deze diensten een ontzettend groot voordeel ten opzichte van andere diensten die wel meetelde in de databundel. Er is hierdoor helemaal geen sprake van de zogeheten netneutraliteit. 

Toegegeven het is een lange tijd onduidelijk geweest wat nu die netneutraliteit precies betekende maar zo’n twee jaar geleden heeft het Europese Hof van Justitie hier een duidelijk standpunt in genomen.


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



Franka49704
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Free G verdwijnt op 23/10/2022

Hallo,

Ik lees net dat Free G stopt vanaf 23/10/2022....???? Deuhhhhhh,ik heb een Wigo 35GB dus dit is ook voor mij het geval...

Dus weer iets minder maar abonnement even duur? Grondwettelijk hof hier en grondwettelijk hof daar, dat kan allemaal wel zijn maar vergroot gewoon voor die gebruikers die hiervan konden gebruik maken hun pot evenredig met wat ze nu verliezen, klaar...zoooooo erg is dat toch niet en wel hééééél eerlijk.

Of ben ik te streng?.......NOT!

Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Free G verdwijnt op 23/10/2022

Als je het volledige plaatje eens bekijkt dan is er mogelijk een formule met dezelfde of meer mogelijkheden voor ongeveer dezlefe prijs.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Free G verdwijnt op 23/10/2022

Ik heb dit al gemeld  er is geen response op gekomen

Natuurlijk de dag van vandaag  zijn er nu verschillende bundels beschikbaar met veel data

de groep wordt kleiner met oude formules

https://www.netweters.be/t5/WiFi/Free-G-verdwijnt-op-23-10-2022/m-p/152574#M15400

 

0 Likes