Beantwoorden
sergehoubrechts
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! Gelezen en goedgekeurd!

Geen WiFi meer op Samsung J9 na plaatsing nieuwe modem

Sinds een maand blijkt mijn WIFI niet meer te vinden zijn door mijn GSM.  Rond die tijd heb ik ook een nieuwe modem moeten installeren.  Die had dezelfde naam en WAP2 sleutel en die is perfect vindbaar door andere telefoons.

Ik heb al enkele keren opnieuw de installatie gedaan met paswoord maar hij blijft onvindbaar.  Via de Telenet App heb ik de wifi connectie geverifieerd en krijg als bericht dat de modem te ver staat of onvindbaar is.  Nochtans sta ik er recht voor.  

Andere apparaten zijn wel vindbaar maar het scannen blijft duren en zonder resultaat.  Al die tijd heeft uiteraard 4G gewerkt tot ik bericht kreeg over het buitensporig verbruik.

Hebt U enig idee waarom dit niet meer werkt.  Ik ben geen leek ne heb al diverse nieuwe GSM's aangesloten maar heb nu alles vergeleken met ons ander apparaat en dat komt overeen.

Bedankt. Serge

Tags (1)
0 Likes
10 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen WiFi meer op Samsung J9 na plaatsing nieuwe modem

@sergehoubrechts   En zijn er nog andere toestellen op de wifi verbonden of heb je enkel deze gsm in huis ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sergehoubrechts
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! Gelezen en goedgekeurd!

Geen WiFi meer op Samsung J9 na plaatsing nieuwe modem

Ik werk nu vanop de desktop en een andere GSM is ook verbonden met dezelfde modem.  Allemaal in dezelfde kamer.  Die GSM werkt al een paar jaar prima, precies sinds die nieuwe modem dat hij die niet meer vindt.  Ik heb die al een paar keer herinstalleerd maar het scannen blijft duren.

0 Likes