Beantwoorden
Dorith
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Geen wifi na overstap ONEup: Proxy server error

Momenteel hebben we gisteren een aanpassing laten doen naar one up, echter is er iets mis gegaan of fout gelopen bij de overdragen naar dit volgends mij want we hebben geen WiFi noch met de kabel internet. De lampjes branden allemaal , we hebben hem al uitgetrokken en terug ingestoken maar dit heeft nog helemaal niets verandert. Keer op keer bij verbinding te maken met internet vraagt dit om een Proxy server, maar dit hebben we helemaal niet.

 

Titel gewijzigd door NV1(mod) | Vorige titel: Proxy server

0 Likes
7 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen wifi na overstap ONEup: Proxy server error

@Dorith 

Je kan eens proberen je modem te resetten in plaats van de stekker uit en in te steken.

Heb je bij de omschakeling een nieuwe modem gekregen , dus in de shop geweest of heb je het telefonisch gedaan ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Dorith
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Geen wifi na overstap ONEup: Proxy server error

We hebben al geprobeerd om te resetten ook en dan flikkert het lichtje wit even en brand alles terug maar er gebeurt niks.

 

We hebben dit in de shop verandert maar dezelfde modem gehouden van ons vorige abonnement.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen wifi na overstap ONEup: Proxy server error

@Dorith 

Dan kan het dus zijn dat je orders nog niet doorgelopen zijn of ze zijn aborted gegaan dus niet doorgelopen. Zou dus eens contact opnemen met de klantendienst via Whatsapp , Messenger of telefonisch. 

 

Trouwens welke modem heb je ? Want als je deze hebt : 

patrick37_0-1639933777942.png

dan ga je niet de volledige snelheden halen. Je dient dus deze te hebben voor je volledige snelheden in de One Up.

patrick37_1-1639933833531.png

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen wifi na overstap ONEup: Proxy server error

Nog eens ambetant doen:

 

Dat zijn dus geen modems, die dingen. Dat zijn HGW's, combo toestellen waar zowel een modem als een router inzit. Plus nog eens een switch.

 

Als iedereen nu eens een kat gewoon een kat zou noemen zouden er heel wat misverstanden voorkomen worden en bijkomende vragen overbodig zijn.

 

Ik weet het, ik ben een oude zaag.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen wifi na overstap ONEup: Proxy server error

@StefaanH je hebt gelijk, maar veel mensen kennen al deze termen niet, kennen enkel de modem als zijnde apparaat dat hen internet levert, ik snap uw reactie, 

maar aan een leek moet je niet gaan afkomen van switch of router of modem, zie dat bij vele oudere mensen ook en mensen die er niks van kennen.

maar ik deel uw mening wel.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen wifi na overstap ONEup: Proxy server error

@StefaanH 

Ben het met je eens dat de dingen bij hun naam genoemd worden. Maar soms is het ook verwarrend voor de andere want ze weten niet altijd waar je over spreekt. Maar ik ben er mee akkoord. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2254
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Geen wifi na overstap ONEup: Proxy server error

Koppel eens alle UTP kabels los van de telenet modem/router/switch en sluit dan 1 PC aan met een UTP kabel.

Kan je nu op het internet?


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes