Beantwoorden
Bertiny
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Geen wifree of homespot

Ik kan zowel met mijn laptop als gsm niet inloggen op wifree of homespot... Modelgegevens nagekeken daar stond dat het wel gedeeld word. Wachtwoord en account naam (mail adres) is gisteravond aangepast door Telenet. Maar alsnog bij beide lukt het niet. Ik ben een week weg en kan m'n laptop dus niet gebruiken als ik hier niet op geraak. De buren hebben een homespot

Tags (1)
0 Likes
5 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Geen wifree of homespot

@Bertiny 

Om zeker te zijn dat werkt of niet werkt moet je in elk geval buiten bereik van uw eigen netwerk gaan.

Beter nog, volgens eigen ervaring, even buiten bereik van alle wifi netwerken.

Veel geluk.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bertiny
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Geen wifree of homespot

Ik ben de komende tijd niet thuis dus kan sowieso niet op m'n eigen netwerk gaan. Wat kan ik nog meer doen?

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Geen wifree of homespot

@Bertiny 

Je hoeft niet het Telenet netwerk te gebruiken. Je komt overal netwerken tegen waar je toegang krijgt tot het internet. Buiten Telenet gebied moet je die gebruiken. Bij bekenden kan je ook contact maken, maar dan zal je wel hun toegangscode of paswoord moeten vastkrijgen.

Groeten

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Geen wifree of homespot

@louishufk, even bijsturen, dit is niet perse nodig. Overal waar er een Telenet WiFree verbinding is of een Telenet Homespot verbinding, kan je als Telenet internet klant met je login aanmelden. Behalve op je thuislocatie, omdat je daar tracht gebruik te maken van je eigen privé WiFi verbinding. 

 

@Bertiny, lijkt me best dat je wat meer info geeft. Krijg je een foutmelding te zien na het invullen van je login gegevens? Of accepteert WiFree je login wel, maar krijg je gewoon geen verbinding? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Geen wifree of homespot

@Suzy 

Omdat iemand een probleem had met aanmelden bij wifree vond ik het enkele weken terug nodig om het wifree netwerk te vergeten op mijn smartphone. Ik beloof op mijn eerste communie zieltje om dat nooit meer te doen. Het heeft een week geduurd eer hij terug wilde aanloggen op wifree.

Vandaar mijn advies om het eerst uit te testen.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.