24785
netweters
|
152663
antwoorden
|
20729
vragen
|
Betalen we hier 120 euro per maand voor?
http://telenet-prd.speedtestcustom.com/result/c57ca210-84b4-11e9-bfc8-e103ed32a593
Als dat via wifi is dan kan dat wel voorkomen, aangezien veel factoren als muren en andere dingen flink de snelheid kunnen doen zakken over wifi.
Het beste is en blijft nog altijd rechtstreeks met kabel tot aan de modem....
indien met niet anders kan via wifi dan zijn er wel enkele dingen die je kan proberen, zoals veranderen van kanaal of met een wifi booster ....
http://telenet-prd.speedtestcustom.com/result/bd3e9e70-84b7-11e9-8543-935df9ada452
Ik 98 euro in 3 pack - internet 400/40Mbps TV incl digicorder vaste lijn gratis bellen ook naar gsm in dal uren
http://telenet-prd.speedtestcustom.com/result/069a4db0-84ba-11e9-8753-6f4f3cca6cc6
@robatoras hoe kom jij aan een totaalbedrag van 98 euro?
Dit lijkt me wel interessant om te weten, zeker met die speedboost optie erbij.
Ik betaal zelfs MINDER 96,18 euro netto
Abonement kabel tv + 13,15 euro
Auteursrechten+ 4,75 euro
Internet fiber 200Mbps + 74 euro
Free phone Europ + 22,60 euro
Combinatie voordeel - 42,52 euro
totaal whoppa 71,84 euro
Speedboost naar 400/40Mbps + 15 euro
Huur digicoder 9,20 euro
Samen netto 96,18 euro
En 24 op 24 de VOLLE snelheid
Laat je niets wijsmaken op forum UB 98% zijn koper klanten bashen graag Telenet,ze breken het liefst Telenet af.
WEGBLIJVEN DAAR
@robatoras Dus als ik het goed begrijp heb je de Whoppa formule plus de speedboost optie?
Wat met je eventuele gsm abonnementen?
Ik heb whoppa + speedboost in 3 pack
Telenet gsm abo is niet verplicht,heb ik ook niet
Heb apart gsm abonement pay and go(herlaadkaart),zoveel bel ik niet.Alleen voor noodgevallen onderweg
Zelfs naar Nederland haal ik de volle snelheid
Wel ik zit net naast de modem, nog geen meter en aan half, dus vele muren of andere oorzaken zullen er niet van zijn.
Hoe zwaar is je netwerkkaart ?
Ik heb 10/100/1000Mbps
Of je modem omruilen in het Telenet center,kan 'n fout aanliggen?
Zelfs naar New York US haal ik de volle 400/40Mbps
Ik heb whoppa zonder speedbooster.
Internet fiber 200
Digitale TV
Freephone Europe
Optie Anytime
65,30 euro per maand.
Moet er wel bij vertellen dat ik 8,40 euro sociaal tarief korting geniet wegens mijn handicap.
gsm abonnement bij Mobile Vikings 10 euro per maand.
90 min bellen en 1GB data wat voor mij ruim voldoende is.
Ik had dat vroeger ook voor, zeer lage snelheid via WiFi.
Heb nu enkel nog Tv bij Telenet. Mijn internet zit bij Orange via een flybox (150gb) per maand voor 20 euro.
Telenet internet was zeker niet slecht, maar gebruik per maand weinig volume en dan was Orange een betere optie. WiFi via 4G
Tv blijft hier bij Telenet, omdat er gewoon niets beter is.
Dat is ook de reden waarom ik met mijn gsm bij telenet ben weg gegaan.
16 euro per maand voor 150min en 1,5GB data.
Nu heb ik een abo bij Mobile Vikings 10 euro per maand en daarvoor heb ik 90 belminuten en 1 GB data en zelf dat doe ik niet op. Maar dat is het laagste wat je kan krijgen.
Het voordeel bij MV is dat je belwaarde krijgt als je iemand laat overstappen en deze geven uw nummer op.
Je krijgt ook 4% tot 7% van je aankoopwaarde in belminuten bij heel wat bedrijven. Coolblue en Mediamarkt en Lidl-online zijn slechts een paar voorbeelden.
Ik ben momenteel 8 maanden Mobile viking en heb nog geen cent abonnementskosten betaald omdat ik al de toestellen voor mijn keuken heb gekocht bij één van die bedrijven.
Sinds kort zijn ze overgestapt op het Orange netwerk wat niet zo snel is als Telenet, maar de verschillen zijn miniem.
Verschillen in snelheid miniem ?????
400/40Mbps Telenet of Orange max 200/20Mbps
Zelfs Telenet business leverd vandaag al 750/75Mbps over coax
https://www2.telenet.be/nl/business/producten-diensten/internet/corporate-fibernet/
Nu heb ik een abo bij Mobile Vikings 10 euro per maand en daarvoor heb ik 90 belminuten en 1 GB data en zelf dat doe ik niet op. Maar dat is het laagste wat je kan krijgen.
Niet helemaal waar. Als je zoals ik weinig belt, waar mogelijk gebruik maakt van (gratis) WiFi en vooral bereikbaar wil blijven, dan kan het zelfs voor minder dan 10 euro/maand.
Maandelijks betaal ik maximaal 2 à 3 euro voor de gsm. Ik heb Surf 1 Gb aan 5 euro per maand. Daarmee kom ik zeer goed toe. Toen het nog King Surf was en het slechts 500 Mb was, zette ik mobiele data regelmatig aan of uit, twee keer ben ik boven mijn limiet geweest. De eerste keer door eigen fout: updates van apps gedaan via data, de tweede keer toe mijn hgw het begeven had toen er aangekondigde werken waren en ik moeite moest doen om Telenet te overtuigen dat ik niet plat lag door de werken. Nu staat mijn data voortdurend aan.
Met één persoon moet ik wel eens sms'en. Met de anderen is het whatsapp (enkel tekst, of video bellen).