24747
netweters
|
152250
antwoorden
|
20683
vragen
|
Beste,
Wanneer ik me aanmeld bij Mijn Telenet kan ik bij de Toestelinstellingen van mijn Telenet-modem enkel de huidige verbonden gebruikers (toestellen) bekijken en niet de geschiedenis van verbonden toestellen. Op welke manier is het toch mogelijk om deze geschiedenis te kunnen bekijken?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik vrees dat de modems van TN geen geschiedenis bijhouden. Om dit op te volgen zul je volgens mij eigen routers achter de TN modem moeten plaatsen die dit wel loggen. Niet de huis-tuin-keuken routers die je overal kunt kopen maar diegene die toch al meer georiënteerd zijn richting kleinere bedrijfsnetwerken. Veel succes !
Beste,
Je kan via mijn Telenet de geschiedenis van apparaten niet bekijken.
De meeste websites tegenwoordig gebruiken https, alle data dat dan van uw apparaat naar de servers (en omgekeerd) gaat is geëncrypteerd. Dus niet leesbaar.
Je zou openDNS kunnen instellen op de apparaten, of een man in the middle kunnen doen en kijken met welke IP's de apparaten een handshake maken.
Ik denk dat het het beste is dat u eens kijkt naar openDNS, u kan zo ook websites filteren voor apparaten.
Misschien een heel ander verhaal, maar met Safespot kan je toch zoél de offline als de online toestellen zien? Met andere woorden dus de geschiedenis van je toestellen?