Beantwoorden
AT3
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Netjes! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Geschiedenis verbonden gebruikers bekijken

Beste,

 

Wanneer ik me aanmeld bij Mijn Telenet kan ik bij de Toestelinstellingen van mijn Telenet-modem enkel de huidige verbonden gebruikers (toestellen) bekijken en niet de geschiedenis van verbonden toestellen. Op welke manier is het toch mogelijk om deze geschiedenis te kunnen bekijken?

0 Likes
4 reacties
b003042
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
On a roll... Happy New Year! Tien op tien! Handje vol!

Geschiedenis verbonden gebruikers bekijken

Ik vrees dat de modems van TN geen geschiedenis bijhouden.  Om dit op te volgen zul je volgens mij eigen routers achter de TN modem moeten plaatsen die dit wel loggen.  Niet de huis-tuin-keuken routers die je overal kunt kopen maar diegene die toch al meer georiënteerd zijn richting kleinere bedrijfsnetwerken.  Veel succes !

0 Likes
Tino6
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Geschiedenis verbonden gebruikers bekijken

Beste,

 

Je kan via mijn Telenet de geschiedenis van apparaten niet bekijken.

De meeste websites tegenwoordig gebruiken https, alle data dat dan van uw apparaat naar de servers (en omgekeerd) gaat is geëncrypteerd. Dus niet leesbaar.

Je zou openDNS kunnen instellen op de apparaten, of een man in the middle kunnen doen en kijken met welke IP's de apparaten een handshake maken.

Ik denk dat het het beste is dat u eens kijkt naar openDNS, u kan zo ook websites filteren voor apparaten.

0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Geschiedenis verbonden gebruikers bekijken

@AT3 de geschiedenis van de toestellen laten zien is niet mogelijk.

Hier zal je spijtig genoeg alleen de huidig geconnecteerde toestellen zien.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TheLaw
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
Alles op zijn plek! On a roll... Happy New Year! Tien op tien!

Geschiedenis verbonden gebruikers bekijken

@kristofDW 

 

Misschien een heel ander verhaal, maar met Safespot kan je toch zoél de offline als de online toestellen zien? Met andere woorden dus de geschiedenis van je toestellen?