Beantwoorden
Bluefoxamazone
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Haperend beeld bij gebruik minimodem

Hallo, 

het gebruik op de camping van de Telenet minimodem valt me heel erg tegen. Het beeld op de LG smarttv stokt regelmatig zodanig dat het erg op de zenuwen werkt en ik overweeg om de oude TVVlaanderen schotel terug van onder het stof te halen. Momenteel staan we hier in Frankrijk zo goed als onder een zendmast en krijg ik een ganse rij blokjes, toch hebben we onstabiel beeld. Is er een betere en vooral snellere modem te vinden die het probleem oplost? Gisteren via een persoonlijke hotspot op de iPhone toch stabieler….alvast dank voor de ervaringen en adviezen. 

0 Likes
6 reacties
Bluefoxamazone
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Haperend beeld bij gebruik minimodem

Misschien nog even aanvullen dat het signaal bij Netflix kijken wél stabiel is en nooit hapert….grtz

0 Likes
Bluefoxamazone
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Haperend beeld bij gebruik minimodem

Ook de ontvangst via de minimodem en een laptop is stabiel(er) maar blokkeert soms ook. Het valt op dat de minimodem zéér warm heeft. 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Haperend beeld bij gebruik minimodem

@Bluefoxamazone 

Maar kun je ook aangeven hoe je dan tv kijkt ? Want er staat enkel live tv maar ja via welke app kijk je dan ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bluefoxamazone
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Haperend beeld bij gebruik minimodem

De gebruikte app is deze van TVVLAANDEREN. Mvg

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Haperend beeld bij gebruik minimodem

@Bluefoxamazone 

Ah zo op die manier dus je gebruikt enkel de mini modem van Telenet maar je gebruikt geen app van Telenet zelf. 

Misschien toch eens proberen om Yelo te gebruiken - moet je een digicorder hebben of digibox of als je de tv box hebt kan je de tv app gebruiken. 

Dat er slecht beeld is via tv vlaanderen is niet gezegd dat het ook de mini modem zelf ligt. Kan ook aan de app liggen waar je heen kijkt enkel kunnen wij als Telenet daar geen echte oplossing voor vinden. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bluefoxamazone
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Haperend beeld bij gebruik minimodem

Dat was het plan maar blijkbaar kan ik de Yelo app niet installeren op mijn recente LG smarttv. 

0 Likes