24756
netweters
|
152400
antwoorden
|
20699
vragen
|
Hey, ik had graag een extra powerline adapter/wifibooster gehuurd. Heb daarvoor naar de helpdesk gebeld en daar vertelden ze me dat ik die kon bestellen en thuis laten leveren via de app van Telenet, maar dat lukt, na enkele vergeefse pogingen, maar niet. Zijn er tips of andere mogelijkheden om die te bekomen? Warme groeten!
Je kan altijd naa een Telenet winkelpunt gaan, maar kweet ni of die open zijn gezien de coronacrisis....
Dat was het plan, maar Corona heeft er een stokje voor gestoken 😉
En waarom lukt het niet om via een app een booster te bestellen?
Omdat de verbinding nog te “goed” is?
Wat kan helpen is verder gaan zodat er net nog wel verbinding is, bvb in de tuin..
Ik vrees dat uw bestelling via een thuiswerker moet gaan en die zal net zijn of haar kindjes aan het entertainen zijn. Kop op. Het geraakt wel opgelost maar een beetje geduld.
Blijkbaar. Maar ik draai in digitale rondjes als ik de adapter wil bestellen die nodig is (op ons tweede verdiep)...
Ik heb hier een test gedaan om een AP te bestellen via de Telenet app.
Dat ging probleemloos.
Nu de vraag van veel miljoenen: ben je aangemeld onder de naam van de hoofdgebruiker?
Als je daar je twijfels over hebt moet je dat eens uitzoeken in mijn Telenet.
Het bestellen moet in elk geval via de app gaan.
Die zijn allemaal gesloten voor zover ik er van op de hoogte ben , want dat zijn géén noodzakelijke winkels en dus moeten ze verplicht sluiten. Waarom géén utp kabel gebruiken das veel sneller dan een wifi booster of powerline trouwens je moest een weten hoe je daar het licht mee gaat bevuilen dat wil je nie weten. En je snelheid gaat naar beneden ook.