Beantwoorden
SanderMergan
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Hoe kan ik wifi voorzien voor een summer course

Beste,

 

Deze zomer help ik met het organiseren van een summer course voor internationale studenten. Hierbij voorzien wij ook accomodatie. Helaas is er daar geen internet geïnstalleerd. Wij zouden echter wel graag wifi voorzien aangezien onze communicatie met de deelnemers grotendeels via internet verloopt en voor veel deelnemers het niet eenvoudig of zelfs onmogelijk is om tijdelijk een simkaart te nemen.

De course duurt 15 dagen.

 

Hoe kunnen we dit best aanpakken?

 

Alvast bedankt

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe kan ik wifi voorzien voor een summer course

@SanderMergan  het beste wat u kan doen is eens hiervoor de klantendienst contacteren. Binnen telenet bestaat de mogelijkheid om een internet lijn te nemen voor een bepaalde periode , dus zoals bijvoorbeeld een festival . Zij gaan u een tarief en dergelijke kunnen  voorstellen 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
SanderMergan
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Hoe kan ik wifi voorzien voor een summer course

Bedankt voor je snelle antwoord @patrick37 . Ik zal de klantendienst eens contacteren.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5234
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Hoe kan ik wifi voorzien voor een summer course

Misschien dat men je beter kan helpen als je wat meer informatie geeft. Is er in de buurt van de accommodatie nergens ADSL of kabel voorzien?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes