Beantwoorden
cignalu
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

wifi niet meer te vinden op GSM

sinds deze ochtend (het kan al langer aan de gang zijn, ik heb mobiele data van mobile vikings en dus kan het zijn dat eerst gewoon die data en m'n beltegoed opgebruikt zijn) vind ik onze wifi niet meer via mijn gsm wat totnogtoe gewoon lukte. Het is m'n voorkeursnetwerk en verschijnt gewoon niet meer in de lijst, ik kan het ook niet toevoegen of zoeken. De telenethomespot zit nog in de lijst maar hoeveel ik daar ook op klik, er gebeurt niets. Ik heb al geprobeerd om het netwerk als nieuw toe te voegen, lukte ook niet. Ik heb een Fairphone2 als dat belangrijk is, die heeft de laatste tijd geen update gehad of zo. Met ons netwerk is niks mis want de laptop en de tablet werken gewoon.

0 Likes
4 reacties
cignalu
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

wifi niet meer te vinden op GSM

Vergeten te vermelden, ik heb via de website geprobeerd de qr code te scannen, daar krijg ik "cannot connect to"

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

wifi niet meer te vinden op GSM

Heb je alles (modem, smartphone, ...) al eens een keer uit- en aangezet?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

wifi niet meer te vinden op GSM

Simkaart eens verwijderen en terug insteken in propere staat

Never trust in Dust
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

wifi niet meer te vinden op GSM

Controleer op mijn Telenet of de wifi aanstaat. Homespot en lokale wifi zijn afzonderlijk schakelbaar.

0 Likes