25.443
netweters
|
157.044
antwoorden
|
21.225
vragen
|
Hopen dat maar enkele zijn die verlagen dat zal niet de bedoeling geweest zijn
Maar goed de euro's kan je aan iets anders uitgeven is dan mooie meegenomen
Laat iedereen hun abonnement maar verlagen, dan kunnen ze de OneUp wat extra bandbreedte geven. 50 Mb upload, zoals bij Orange, moet perfect haalbaar zijn. En geef er ineens 2,5 Gb download bij 😋.
Ga dan naar Orange. Pfff, al dat gezaag hier.
Het is gewoon een simpele vergelijking en een objectieve vaststelling die iedereen maakt, absoluut geen gezaag. Maar gezien jouw IQ is dat duidelijk al te hoog gegrepen. Niet erg hoor, ook mensen zoals jij moeten er zijn. Je bent bovendien nog niet zo lang lid, dus logisch dat je dit forum en zijn dynamiek niet snapt. Lees het gewoon niet en ga verder met je leven. Fijne dag nog, kampioen! 😉😂
Ja als zij dit kunnen bij Orange de 50 Mb upload waarom hier niet
De rest zal nu nog niet mogelijk zijn maar is weer iets bij zoals je zegt je kan het vragen
@luc55 schreef:Ja als zij dit kunnen bij Orange de 50 Mb upload waarom hier niet
De rest zal nu nog niet mogelijk zijn maar is weer iets bij zoals je zegt je kan het vragen
Er zijn nog altijd mensen die het begrip "overbooking" niet begrijpen....
De commerciële beslissing die Telenet heeft genomen, is om dit voor te behouden tot bijv. Business klanten en Orange klanten...
Als het "technisch" haalbaar is om (bij wijze van voorbeeld) 30% van de aansluitingen te kunnen upgraden, dan komt het commerciële om de hoek die moet beslissen welke 30%
Deze situatie zal niet veranderen zolang de upload bandbreedte niet drastisch verhoogt, en dus niet voor de nabije toekomst (5+ Jaar??),
Daar geef je goed punt overboeking dat is een probleem
Maar dan begrijp ik jullie wel bij Orange zie je 3 tariefplannen met een upload van 50
Dat komt dan verkeerd over naar de telenet klant zij wel en ik niet daar klopt iets niet dat is juist
@Sjekke Ok, je wil niet toegeven dat het gezaag is. Jammer voor jou, ik heb nu 2500 Mbps upload, ik ben onlangs verhuisd naar een adres waar er fiber ligt. 😜
Dat weten we al dat fiber dit kan en de laagste upload is 50 dat weten we ook van laagste bundel
👍
@Roy78 Ah, gefeliciteerd met je fiberpalace en 2500 Mbps upload 😜. Mooi voor jou hoor, maar dat verandert er niets aan dat sommige dingen gewoon feit zijn, ook al noemt jij het ‘gezaag’ 😉.
@luc55 schreef:Daar geef je goed punt overboeking dat is een probleem
Maar dan begrijp ik jullie wel bij Orange zie je 3 tariefplannen met een upload van 50
Dat komt dan verkeerd over naar de telenet klant zij wel en ik niet daar klopt iets niet dat is juist
Wat is hier onjuist?
De klant bestelt en betaalt voor een formule van 30 of 40 Mbs upload, Telenet levert een formule met 30 of 40 Mbps upload.
So what?
Indien de klant de Orange upload wilt, dan kan hij toch vrij overstappen?
Ik begrijp die hele hectiek niet.