Beantwoorden
Rody
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Leesbeest! Leesclubje starten? It's your fourth party! Pageturner!

Hotspot in station van Lier

In het station van Lier is erval enkele weken geen verbinding meer te maken met de hotspot van telenet.

Het zijn niet enkel mijn toestellen , maar ook die van anere reizigers, het probleem ligt dus bij telenet.

Al verschillende malen contact opgenomen met de steeds onvriendelijke en niet capabele medewerkers...

Sommige zeiden zelfs dat er geen hotspot was in station Lier... ? In ieder geval tot op heden geen oplossing geboden door telenet.

De gebruikers zien de hotspot wel op hun toestel, signaal is sterk, maar we krijgen steeds de melding " kan geen proxy verkrijgen "

Tags (1)
0 Likes
1 reactie
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Hotspot in station van Lier

@Rody, ik heb jouw post verplaatst naar het Nederlandse gedeelte van De Netweters, omdat hij ook in het Nederlands is geschreven. Vermoed dat je in het Franstalige gedeelte hebt gepost, omdat je een Franse taalinstelling gekozen hebt. Dit kan je (indien gewenst) aanpassen via je instellingen. 

 

Ik verwijs je trouwens graag door naar dit onderwerp, hierin vind je meer informatie over de Telenet Hotspots in stations en de wijziging ervan op 31/12/2018. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes