Beantwoorden
Greta1
Experienced Meerweter
Berichten: 92
De vlam zit erin. Goed bezig! Alles op zijn plek! On a roll...

Inloggen homespot lukt niet op smartphone

Ik heb een nieuwe smartphone Samsung Galaxy 750 en ken daar niet mee inloggen op homespot.

 

Als ik naar beschikbare netwerken ga geeft hij wel homespot en inloggen verplicht, maar als ik daar op klik geraak ik er niet in.

Als ik via internet probeer via WiFi portal zegt hij ,oops something went wrong, of pagina niet beschikbaar.

 

Mijn homespot staat wel degelijk aan bij mijn instellingen en in de mobile app staat WiFi beheren ook aan.  Inloggen op tablet lukt wel dus het heeft wel degelijk iets met de smartphone te maken.

 

Weet iemand aan welke instelling dit ligt want dit is zeer vervelend......Als ik buiten huis ben geraak ik nergens op en de meeste apps werken ook niet....

 

 

0 Likes
11 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Inloggen homespot lukt niet op smartphone

@Greta1 

Heb je uw foon wel juist geconfigureerd met de correcte Telenet settings?

 

Als je niet erg technisch bent aangelegd kan een Telenet shop of centre u daar wel bij helpen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Greta1
Experienced Meerweter
Berichten: 92
De vlam zit erin. Goed bezig! Alles op zijn plek! On a roll...

Inloggen homespot lukt niet op smartphone

Dat is allemaal automatisch gegaan, ik heb alles overgezet met smartswitch, zonder problemen.

 

Maar ik zal idd eens in een winkel moeten binnen gaan denk ik,om dit opgelost te krijgen.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Inloggen homespot lukt niet op smartphone

@Greta1  en als u de gsm eens helemaal vanaf de fabrieks instellingen opnieuw instelt? Kan zijn bij het aanzetten en het instellen dat er ergens van de Telenet instellingen over het hoofd gezien zijn.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Greta1
Experienced Meerweter
Berichten: 92
De vlam zit erin. Goed bezig! Alles op zijn plek! On a roll...

Inloggen homespot lukt niet op smartphone

Uitzetten heb ook al geprobeerd, dat maakt geen verschil.....fabrieksinstellingen heb ik al aan gedacht maar dan ben ik overal al mijn aanpassingen kwijt he....

 

K heb nochtans nog iets raars waar ik geen antwoord op vind.

De achtergrondschermen van al mijn basisapps, bvb agenda en contacten, zijn zwart ipv wit.....heel vervelend bij bvb agenda...

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Inloggen homespot lukt niet op smartphone

@Greta1 inderdaad met naar de fabrieksinstellingen te gaan bent u al uw aanpassingen kwijt. Maar als u naar een shop gaat en komen er niet uit gaan deze dat ook willen proberen. U  kan het altijd maar proberen , ik heb dat in het verleden ook al een paar keer moeten doen omdat sommige dingen niet werkten op een gsm. Uiteindelijk heeft het geholpen hoe vervelend het ook is om alles opnieuw in te stellen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Greta1
Experienced Meerweter
Berichten: 92
De vlam zit erin. Goed bezig! Alles op zijn plek! On a roll...

Inloggen homespot lukt niet op smartphone

Ik heb nu eerst de netwerkinstellingen gereset en na een poging of 10 heb ik kunnen inloggen op homespot maar t is absoluut nog niet normaal. 

Ik vloog continu uit het inlogscherm terwijl ik aan het typen was.   Maar ik kon dus wel naar het inlogscherm doorklikken Wat ik voordien niet kon .

 

Én ik ben wel nog niet verbonden met mijn thuisnetwerk gezien ik gereset heb.....benieuwd dus wat hij gaat doen als er de keuze is tussen de 2......

0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Inloggen homespot lukt niet op smartphone

@Greta1 

Had je hiervoor ook een Android toestel? Zo ja, dan heb je waarschijnlijk een Google account. Ik zet nooit iets terug via smart switsch. Als U een Google account hebt, en uw vorig toestel was ook Android, zet uw nieuw toestel dan terug naar fabrieksinstellingen en het eerst wat je dan doet op je Samsung is uw Google account instellen. Zo heb ik dit voorheen steeds gedaan en Google zet alles weer op je toestel zoals het op Uw vorig Android toestel was.

Never trust in Dust
Greta1
Experienced Meerweter
Berichten: 92
De vlam zit erin. Goed bezig! Alles op zijn plek! On a roll...

Inloggen homespot lukt niet op smartphone

Maar dat heb ik gedaan, en idd met een Google account.

Maar hij had de gegevens van mijn Samsung tablet dan gerecupeerd ipv mijn vorige smartphone,  ik had niet goed opgelet 🙄, dus heb ik erna nog eens een smartswitch gedaan om de rest ook over te zetten.

0 Likes
Greta1
Experienced Meerweter
Berichten: 92
De vlam zit erin. Goed bezig! Alles op zijn plek! On a roll...

Inloggen homespot lukt niet op smartphone

Maar t is al iets beter sedert ik de netwerkinstellingen gereset heb.

 

Hij gaat nu soms automatisch naar homespot en soms zegt hij dat ik moet inloggen....en dat lukt dan meestal weeral niet en krijg ik....oops etc....of een andere errormelding. 

 

K zal nu zien wat hij in t weekend allemaal doet en anders vlg week eens in een telenet shop binnen gaan. 

 

Bedankt in elk geval voor alle tips 🙂

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Inloggen homespot lukt niet op smartphone

Het lijkt misschien raar, maar in de Mobile app, Verbinden, ook als Wifi uit staat, vink dit eens uit?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Greta1
Experienced Meerweter
Berichten: 92
De vlam zit erin. Goed bezig! Alles op zijn plek! On a roll...

Inloggen homespot lukt niet op smartphone

nee, dat is het niet want dat stond oorspronkelijk uit.  

in mijn zoektocht naar een oplossing ben ik daar dan terecht gekomen en heb ik" wifi beheren" en "verbinden ook als wifi uit staat" aan gevinkt maar die laatste, verbinden als wifi uit staat, gaat telkens vanzelf terug uit.....

 

k heb hem nu terug aan gezet maar dat maakt geen enkel verschil.....

 

maar momenteel geraak ik dus op homespot hé, hoewel hij een beetje raar doet om er te geraken...….ik kan bij wi-fi, homespot aanklikken én er ook op doorklikken, maar dan zegt hij dat je moet inloggen, en ipv van mij te doen inloggen, gaat hij er dan toch automatisch in...….

 

voorlopig toch, en thuis, ben dus benieuwd wat hij zal doen als ik eens niet thuis ben...….

0 Likes