Beantwoorden
Zion056
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Internet enkel mogelijk op 1 apparaat tergelijk

Hallo! Ik zit nu al enkele weken met een probleem waarvan ik hoopte dat het zich vanzelf zou oplossen, maar niets is minder waar! De laatste weken kan ik maar op 1 apparaat tergelijk internet hebben. Als ik op mijn computer internet wil moet ik eerst van de wifi met mijn gsm en

moet ik mijn ps4 uitschakelen. Ik gebruik deze 3 apparaten al maanden dagelijks tergelijk zonder enig probleem, en

opeens uit het niets was dit niet meer mogelijk.  Iets wat ook vaak gebeurt is dat ookal ik maar op 1 apparaat zit dat die internet toch nog even weg valt en

weer terug komt na een minuut of 2. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen of eventueel een nummer kunnen geven

waarnaartoe ik kan bellen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen, want ik gebruik deze apparaten dagelijks voor school en nu door dit hele gedoe kom ik vaak achter met mijn werk...

 Alvast bedankt!

0 Likes
3 reacties
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Internet enkel mogelijk op 1 apparaat tergelijk

is het mogelijk dat je met jouw apparaten op wi-free zit ipv op jouw eigen netwerk?

 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Internet enkel mogelijk op 1 apparaat tergelijk

Ik heb dit ook al gemerkt bij een kennis.
Slechts 1 apparaat krijgt dan een IP adres.

De oplossing was toen de Telenet modem/router herstarten.

 

Ik zou dit probleem melden bij Telenet 015/666666.

 


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
dedeke
Professional Meerweter
Berichten: 131
Full speed writing! Warming up? BINGO! De volle 100!

Internet enkel mogelijk op 1 apparaat tergelijk

heb je ergens nog een ap of router staan met dhcp ?

lijkt me een herkenbaar probleem dat er meerdere toestellen ip's geven en daardoor komen de pakketjes niet aan........

optie 2 is simpelweg dat je modem/router van telenet stuk is......als je belt met 015666666 en je vraagt de downtime op kunnen ze dat normaal van op afstand zien ook

0 Likes