Beantwoorden
Piemat79
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Internet op 2e verblijf

Zijn er speciale tarieven voor een 2e aansluiting (dus op een 2e verblijf)? M.a.w. krijg je als bestaande klant van telenet een beter tarief als je een 2e aansluiting neemt voor internet? Of wat zijn de mogelijkheden om ook internet te hebben op je 2e verblijf?

0 Likes
15 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!
0 Likes
Patrick1003
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Internet op 2e verblijf

En als "gewone" klant , een niet business klant ???

Is daar een oplossing voor ?

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!
0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Internet op 2e verblijf

@Piemat79 Is er geen Telenet hotspot in de geburen van waar je verblijft? Dit zou je dan eventueel kunnen gebruiken met de gegevens van je thuis.

Een andere optie zou een MIFI router zijn.(4g router), maar dat is alleen als je weinig data zou verbruiken natuurlijk. (datalimiet)


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Internet op 2e verblijf

@Piemat79  Heb je daar kabel? Waar internet op mogelijk is? Dit moet je eerst navragen.

Dan neem je Basic Internet (28.31€/maand) of all internet (54€ /maand). Want ik vermoed niet dat je daar gaat om veel te streamen al kan dit wel met all Internet.

Je neemt dit voor de maanden juli en augustus en je laat het weer afsluiten. Maar je laat je modem aan staan. Als je dan in het WE gaat heb je dan een goede WiFree hotspot die je kunt gebruiken op basis van je thuisabonnement. Volgend jaar laat je dit terug activeren als self starter.

Die extra 50€ voor dat maandabonnement zal er wel bij kunnen zeker naast je andere vakantiekosten. Als elk gezinslid elke dag een ijsje of pintje minder eet of drinkt is dat zo betaald. Je hebt wel eenmalige installatie en activatiekosten maar dat kan mogelijks wegvallen als je dit als extra abonnement neemt naast je bestaande abonnement. In een Center zouden ze dit moeten weten.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
JarneD
Freshman Meerweter
Berichten: 76
Een bus vol! Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig!

Internet op 2e verblijf

@robatoras Die eerste link is niet meer up-to-date. Actie van 2018 staat er bij.

 

Op dit moment is er normaal geen "Telenet aan 't Zeetje" actie meer voor residentiële klanten, enkel voor SOHO, maar er schijnt wel een alternatief te komen. Tijdspanne hiervan is onbekend. Misschien best eens binnenbellen zodat ze een persoonlijk voorstel kunnen doen afhankelijk van uw pakket en wat je daar wenst. 

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Internet op 2e verblijf

Als je 'n tweede verblijf hebt kun je makkelijk een Business betalen.

Ook verkrijgbaar voor particulieren.

Met lorren geraak je aan alles.

Proximus bied het wel aan voor particulieren

 

Geen Telenet business 2de verblijf aan 't zeetje😅

Wie maakt jou dat weer wijs,link

0 Likes
JarneD
Freshman Meerweter
Berichten: 76
Een bus vol! Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig!

Internet op 2e verblijf

@robatoras , Waar zeg ik dat een Business Telenet aan 't Zeetje niet meer bestaat? Wat jouw business-voorstel betreft, dat kan zeker; het is echter geen gebruikelijke manier van werken. Daar gaan we nu echter niet over in discussie gaan, er zijn daar al topics genoeg van. Maar om kort te resumeren: voorlopig is er geen actie voor residentiële klanten om hun tweede verblijf goedkoper te maken. Mijn bron? Mijn werkgever .. Fijn weekend! 😉

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Internet op 2e verblijf

@JarneD Waar zegt de topic starter dat hij een particulier abonement  wil op een 2de verblijf.

Voor 28 euro per maand heb je al een basic Internet.

Overal in vlaams Belgie.

Of Telenet zelf contacteren voor speciale tarieven.

 

0 Likes
JarneD
Freshman Meerweter
Berichten: 76
Een bus vol! Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig!

Internet op 2e verblijf

@robatoras Je hebt helemaal gelijk! Super!! Ik wens je een heel fijn weekend toe!

Piemat79
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Internet op 2e verblijf

Een hotspot zou ik moeten nakijken, maar bedankt voor de tip.

 

 

0 Likes
Patrick1003
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Internet op 2e verblijf

Dit gaat de goeie kant op

beginnen over een ijsje of een pintje  .

 

Dat is het grootste probleem met dergelijke posts om vragen te stellen .

Welke STOMME antwoorden er komen die NIKS te maken hebben met de probleemstelling .

 

BAH . . . 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Internet op 2e verblijf


@igvfer  schreef:

Je neemt dit voor de maanden juli en augustus en je laat het weer afsluiten. Maar je laat je modem aan staan. Als je dan in het WE gaat heb je dan een goede WiFree hotspot die je kunt gebruiken op basis van je thuisabonnement. Volgend jaar laat je dit terug activeren als self starter.


Voor zover ik weet heb je geen WiFree Hotspot op een niet-geprovisioneerde Telenet modem.

Je kan er wel een PC op aansluiten die toegang heeft tot de self starter pagina.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Internet op 2e verblijf

@Ex-Netweter  Ik baseer die WiFree op de ervaring die ik bij mijn thuis heb meegemaakt. Toen mijn ouders naar een rusthuis gingen werd het Telenetabonnement opgezegd, zowel TV als internet en telefonie. In de 6 maanden dat het leeg stond kon ik telkens ik er ging toch gebruik maken van de WiFree. Modem moest blijven aanstaan natuurlijk.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes