Beantwoorden
AnnJ
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Twee handen vol! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Internetverbinding tv valt uit.

De internetverbinding van mijn tv werkt niet meer.  De eerste keer hielp het om de modem herop te starten maar nu niet meer.  De ándere toestellen in dezelfde ruimte werken wel. En ik heb al een wifiversterker.  Het enige nieuwe is dat we sinds een paar weken Netflix hebben en dus meer gebruik maken van de wifi verbinding van de tv.

0 Likes
7 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Internetverbinding tv valt uit.

@AnnJ 

En wat gebeurt er als je alles uitschakelt behalve de aansluitingen voor de tv?

Probeer eens met een rechtstreekse verbinding naar je decoder.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
AnnJ
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Twee handen vol! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Internetverbinding tv valt uit.

Ik begrijp niet goed wat je bedoelt met een rechtstreekse verbinding naar de decoder?

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Internetverbinding tv valt uit.

@AnnJ 

Maak de verbinding eens met een utp kabel van modem tot digicorder of tv-box. Als er geen extra toestellen tussen zitten en je hebt wel internet, kan je het eventueel slecht werken van de decoder vaststellen.

Werkt de decoder dan normaal kan je de andere zaken er een na een terug aanhangen om op die manier de oorzaak van de problemen te lokaliseren.

Edit: sorry, maar ik denk dat ik het probleem verkeerd begrepen heb. Waarschijnlijk heb je het over de tv zelf en niet de decoder. Beter de verbinding maken met de tv zelf.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Internetverbinding tv valt uit.

Ik denk dat @AnnJ enkel een probleem heeft met de WiFi-verbinding op haar smart TV. Laten we even afwachten op wat meer informatie. 😉 

 

Edit 10u26: merk dat je net jouw post hebt gewijzigd, @louishufk. Dan mag je mijn bemerking negeren. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
AnnJ
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Twee handen vol! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Internetverbinding tv valt uit.

Het gaat inderdaad enkel over de internetverbinding van de tv. De tv zelf werkt prima, ook de digibox. en internet is verder geen probleem. Maar welke kabel waar? is dat de kabel die van de modem naar de digibox loopt? En waar in de tv moet die dan in? Ben niet zo'n techneut.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Internetverbinding tv valt uit.

@AnnJ 

Probeer eens als test de utp kabel (van de digicorder of tv-box) in de tv te steken. En probeer dan uw internet eens.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
AnnJ
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Twee handen vol! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Internetverbinding tv valt uit.

Ik heb naar telenet gebeld en uiteindelijk bleek de oplossing domweg de stekker van de tv zelf even uittrekken.

In elk geval bedankt voor alle hulp.

Ann