Beantwoorden
DirkP
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Kan een klant met enkel DTV, WiFree uitzenden op modem?

Wegens omstandigheden ben ik dikwijls bij mijn bejaarde moeder. Zij is telenetklant, enkel digitale tv.

Het zou leuk zijn als ik via haar modem TelenetWiFree kon uitzenden. Dan kon ik aanleggen op mij  account.

Is dat mogelijk?

0 Likes
5 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kan een klant met enkel DTV, WiFree uitzenden op modem?

Heb je al eens geprobeerd of je via Wifree kunt inloggen? Toen mijn moeder naar het rusthuis ging en we de abonnementen hadden opgezegd van internet, telefonie en DTV heb ik zeker nog 6 maanden het Telenet hotspot signaal kunnen gebruiken. Eens het huis verkocht was kon ik het natuurlijk niet meer weten. En het kon niet dat van de buren zijn want dat was te veraf.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Kan een klant met enkel DTV, WiFree uitzenden op modem?

@DirkP 

Dat lukt niet zomaar. Een familielid van mij heeft ook alleen maar DTV. Er is daar geen wifi in de buurt te bekennen.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan een klant met enkel DTV, WiFree uitzenden op modem?

Ga eens naar een Telenet center (van Telenet zelf), leg daar je probleem uit en vraag of de hgw die bij uw moeder geïnstalleerd is niet kan geruild worden voor een model met wifi. Als uw moeder een TV-Box heeft zou dat moeten lukken, met een Digicorder /Digibox lijkt me dat mogelijk, met enkel een CI+ is er geen reden om te wisselen.

Je zal dan wel mogelijk twee keer moeten gaan, een eerste keer voor de vraag te stellen en een tweede keer om te ruilen. Je kan ook direct de huidige hgw meenemen en bij positief antwoord ruilen.

0 Likes
Geert64
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Kan een klant met enkel DTV, WiFree uitzenden op modem?

Ik ben zelf Telenetklant op mijn hoofdadres voor het hele pakket.

Aan zee heb ik enkel een decoder aangesloten op een modem zonder internet.

9 op de 10 keren geraak je toch niet op Telenet WiFree of Telenet hotspot.

Ze eisen dus dat je overal betaalt voor alle diensten. Denk er stellig aan om met alles voor de 2 adressen over te stappen naar Orange, waar het stukken goedkoper is !!! 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Kan een klant met enkel DTV, WiFree uitzenden op modem?


@janne_man  schreef:

Ga eens naar een Telenet center (van Telenet zelf), leg daar je probleem uit en vraag of de hgw die bij uw moeder geïnstalleerd is niet kan geruild worden voor een model met wifi. Als uw moeder een TV-Box heeft zou dat moeten lukken, met een Digicorder /Digibox lijkt me dat mogelijk, met enkel een CI+ is er geen reden om te wisselen.

Je zal dan wel mogelijk twee keer moeten gaan, een eerste keer voor de vraag te stellen en een tweede keer om te ruilen. Je kan ook direct de huidige hgw meenemen en bij positief antwoord ruilen.


@janne_man 

Omdat die oplossing ook voor een familielid interessant was heb ik contact genomen met het service center van Herentals. Die hebben mij verteld dat er op dat adres een aanvraag moet zijn voor internet. Anders gaat het niet.

Dus pech. Helaas.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes