Beantwoorden
Patrick19451
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
π-DAY! De 3 wijzen! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Wifi boosters op hotspot via Windows?

Hallo,

Vraagje, kan ik de Telenet wifi boosters ook verbinden / koppelen aan een wifi hotspot dat opgezet is met een Windows PC? Ik wil daarmee bereiken dat ik met de wifi boosters niet op de 'telenet'wifi zit maar op de 'in-home' wifi.

0 Likes
4 reacties
cdewaele
Freshman Meerweter
Berichten: 66
Professional organizer! Organisatietalent! Wat een systeem! Meer goede raad dan tante Kaat

Wifi boosters op hotspot via Windows?

Neen dit is helaas niet mogelijk. Als  ik vragen mag, waarom wil je dit zo doen? 

Cédric
"Technical problems are like Gremlins. They come and go."
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Patrick19451
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
π-DAY! De 3 wijzen! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Wifi boosters op hotspot via Windows?

Ik zocht/zoek een oplossing voor een VPN toepassing voor het gehele thuisnetwerk. 

Vermits ik op de Telenet modems geen VPN toepassing kan zetten en een eigen router ook niet zo simpel is om deze voor mijn noden zo in te stellen zodanig dat deze werkt voor mijn opstelling is de beste oplossing voor mij om een wifi hotspot te creëren. Alleen: deze zou moeten kunnen geïntegreerd moeten kunnen worden met 1 of meerdere wifi powerlines (om het hele appartement te kunnen voorzien van snelle wifi (HD streaming)).

 

Opstelling thuis: Media server (moet toegankelijk zijn van buiten het thuisnetwerk), de rest van het appartement: achter de VPN, streamen en downloaden van NETFLIX US en torrentz 

 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wifi boosters op hotspot via Windows?

@Patrick19451 

 

Waarom denk je dat een eigen router moeilijk in te stellen is voor uw behoeftes? Het zou juist gemakkelijker moeten zijn omdat je met een eigen router over alle mogelijkheden beschikt die een router kan bieden, in tegenstelling tot de beperkte subset die Telenet u biedt voor de HGW.

 


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Patrick19451
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
π-DAY! De 3 wijzen! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Wifi boosters op hotspot via Windows?

De webserver (media server) zou moeten lopen via het ISP kanaal, de rest van het appartement via VPN. Via een eigen router is alles ofwel via ISP ofwel via VPN, ook zou RDP naar 2 PC's toegankelijk moeten zijn van buiten het thuisnetwerk.  

0 Likes