@Danboy schreef:Via mijn instellingen op telenet vind ik dit toestel ook niet meer terug. Nu wou ik via het Mac adres dit toestel manueel in te voegen via Mac Filtering / toestaan maar daar kan je alleen IPv4 adressen invullen en ik vind van mijn apparaat alleen een IPv6 adres terug.
Hmm nee. MAC filtering werkt op MAC adres en heeft niets te maken met IPv4 en IPv6. MAC filtering dient trouwens ook om toestellen die reeds verbonden zijn toe te staan of te weigeren.
@Danboy schreef:Mijn vraag: kan ik via de geavanceerde instellingen / Bridging zonder problemen een IPv6 Mac adres toevoegen in de hoop zo mijn toestel weer te koppelen?
Een IPv6 MAC-adres bestaat niet. Bridging dient om een router aan te sluiten aan je modem, dat is iets helemaal anders.
Misschien moeten we even terug naar het begin. Heb je al eens geprobeerd opnieuw te verbinden met Wi-FI? (bekijk hiervoor de handleiding van je toestel)
WG94 | Krak Mistakes are proof that you are trying Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.