Beantwoorden
Suze
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! It's your first party! Hi there!

Meerdere netwerknamen onder 1 netwerknaam zetten

Bij het scannen van ons netwerk via de Telenet app kreeg ik de melding dat er meerdere netwerknamen in ons wifi systeem zijn. Heb via de “creëer één wifi netwerk” knop dit willen aanpassen maar nu heb ik niet 2 maar 3 netwerknamen zoals op onderstaande foto te zien is. Mijn iphone switcht de hele tijd tussen deze netwerknamen en 4G waardoor de batterij veel sneller leeg loopt dan normaal.  Hoe kan ik die 3 netwerknamen op 1 naam krijgen? Ik ben geen technische wizzard en waarschijnlijk heb ik iets fout gedaan maar hopelijk kan iemand me helpen. 

919E7440-4556-4E18-B904-15CDE9627FEF.jpeg

91AE44A8-545B-4A1A-9FE4-E62FD30466C5.png

0 Likes
2 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5292
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Meerdere netwerknamen onder 1 netwerknaam zetten

@Suze klik de namen eens aan welke je niet meer wilt mee connecteren en dan kan je vinden "vergeet dit netwerk" klik dit dan aan en dan zal die niet meer connecteren met die naam dat je niet meer mee verbonden wilt worden.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5225
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Meerdere netwerknamen onder 1 netwerknaam zetten

Soms is het toch beter om niet met 1 netwerknaam te werken. Ik heb zelf al dikwijls gemerkt dat het beter is om het 2.4 GHz netwerk gescheiden te houden van het 5 GHz netwerk. Die 5 vóór die ene netwerknaam toont wellicht aan dat het om 5 GHz gaat.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.