Beantwoorden
KS64
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Star Wars Day Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Melding 'fout wachtwoord' bij aanmelden WiFree

Beste, ik krijg bij aanmelden op TelenetWiFree steeds verkeerd wachtwoord,

optie EAP method is niet beschikbaar, ook gebruiker kan ik niet ingeven

heb al meermaals reset van netwerkinstellingen gedaan

hoe krijg ik die EAP method te zien?

hoe weet ik voor welke gebruiker ik het wachtwoord moet ingeven?

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: aanmelden TelenetWiFree

0 Likes
37 reacties
WG94
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1021
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Melding 'fout wachtwoord' bij aanmelden WiFree

Dan is er iets mis met dat WiFree-punt. Heb je dat op meerdere plaatsen?

Je moet username & password kunnen ingeven; heb in het verleden nog al gezien dat soms de gebruikersnaam niet gevraagd wordt. In dit geval ga je denk ik niets kunnen doen. Eventueel locatie melden aan Telenet; maar geen idee of ze daarmee genoeg info hebben om te weten over welke modem het gaat.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Melding 'fout wachtwoord' bij aanmelden WiFree

Als de optie in de modem van Telenet niet aanstaat , dan lukt het niet. Heb je dit al aangzet , en ben je zeker dat je wachtwoord juist is want een verkeerde letter is genoeg om een fout melding te krijgen ?

0 Likes
KS64
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Star Wars Day Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Melding 'fout wachtwoord' bij aanmelden WiFree

Hoi Herman,

optie staat al lang aan, probleem is min of meer begonnen sedert de aanpassing met de gebruikersnaam

voor TelenetWiFree krijg ik enkel de vraag naar een wachtwoord en weet niet welke gebruiker

op de website staat ook dat je eap moet instellen, maar deze optie krijg ik ook niet

mvg

Karel

0 Likes
Ex-Netweter
 

Melding 'fout wachtwoord' bij aanmelden WiFree

In " Mijn Telent " zou je die gegevens moeten zien maw je accoumt. Heb je daar al gekeken ?

Ps Via de smartphone heb ik me in gelogd via telent wifi free met men mail adres dat is ook een optie ipv account ? En dat werkt perfect. Dit bericht is via deze weg verzonden. Probeer eens of het werkt ?

0 Likes
WG94
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1021
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Melding 'fout wachtwoord' bij aanmelden WiFree

Gezien je met hetzelfde apparaat vroeger al eens verbonden was: laat je toestel het “Netwerk vergeten” en probeer dan opnieuw te verbinden.

Mogelijk probeert het nu je oude gebruikersnaam te gebruiken


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
KS64
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Star Wars Day Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Melding 'fout wachtwoord' bij aanmelden WiFree

heb de indruk dat mijn GSM niet goed in vergeten is 😞

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Melding 'fout wachtwoord' bij aanmelden WiFree

Vergeten waar heb je het over , snap niet waar je naartoe wilt ? Vergeet jij nooit dan 😀

 

 

 

 

 

0 Likes
KS64
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Star Wars Day Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Melding 'fout wachtwoord' bij aanmelden WiFree

ik vergeet veel meer dan me lief is 😆, maar mijn GSM blijkt de gebruiker voor wifree niet te kunnen vergeten

groetjes

0 Likes
Ex-Netweter
 

Melding 'fout wachtwoord' bij aanmelden WiFree

Volg de handleiding van Telenet: https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/meer-over-je-internet/hoe-werkt-telen...

Zorg dat je toestel over de recentste software beschikt.

0 Likes
KS64
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Star Wars Day Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Melding 'fout wachtwoord' bij aanmelden WiFree

juist gecontroleerd, software is laatste versie

handleiding kan ik niet volgen, want (ondanks vergeet netwerk) krijg ik altijd de vraag naar wachtwoord....

heeft gewerkt tot de aanpassing van de logging naar e-mail

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Melding 'fout wachtwoord' bij aanmelden WiFree

Probeer je dat thuis?

Mijn ervaring: De eerste keer moet je een verbinding maken met Wifree elders dan thuis. Als het daar gelukt is, dan gaat het zonder problemen thuis ook.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Melding 'fout wachtwoord' bij aanmelden WiFree


@janne_man  schreef:

Probeer je dat thuis?

Mijn ervaring: De eerste keer moet je een verbinding maken met Wifree elders dan thuis. Als het daar gelukt is, dan gaat het zonder problemen thuis ook.


Is dat zo? Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar voor zover ik weet kun je niet op uw eigen WiFree, die is enkel voor "anderen". Bij u thuis beschik je immers over uw eigen echte WIFi. Dat is de redenering erachter.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Melding 'fout wachtwoord' bij aanmelden WiFree

Ik zit al jaren met een probleem met mijn dagblad. Minstens de helft van de tijd kan ik mijn dagblad niet binnenhalen op mijn tablet of om mijn smartphone. Ik schakel mijn wifi over op Wifree en het lukt. Vermits ik nog van de goeie ouwe tijd ben, lees ik mijn dagblad hoofdzakelijk op papier. Dus dat binnenhalen gebeurt niet zo dikwijls. 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Melding 'fout wachtwoord' bij aanmelden WiFree

@janne_man 

En ben je helemaal zeker dat je op uw eigen WiFree inlogt of heb je er eentje van uw buren te pakken (misschien zonder er erg in te hebben ...)?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes